• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

macro

Status
Niet open voor verdere reacties.

belcitas

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2012
Wie kan mij helpen een macro te maken bij het bijgaande bestand Ik ben al geruime tijd bezig maar met mijn beperkte kennis lukt het niet
Macro zou per wedstrijd uitslag over moeten zetten naar werkblad score (dit per week ,partij en naam)

Bijlagen

Dank U voor uw antwoord maar ik wil mijn eigen programma behouden en aanpassen aan onze eigen ideen
dus alsnog wie kan mij helpen met een macro

Nee en deze vraag is toch iets anders
ik ben er wel mee aan de slag gegaan om te proberen of ik met uw antwoord en voorbeeld van vorige keer nu zelf iets kon maken, maar met mijn beperkte kennis van macro's gaat me dat echt niet lukken
Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet aanpakken.
Dus wat hulp in deze zou zeer welkom zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom sla je alle uitslagen niet op in 1 tabel en maak je vanuit deze tabel geen totaalstanden/overzichten? Alles bij elkaar zoeken kan wel maar dan wordt het veel code die bij elke aanpassing in het bestand ook weer aanpassingen behoeft. Omdat er van alles zweeft heb ik maar even de kolommen AF en verder gebruikt om de macro eenvoudig te houden. De formules en andere code moet je nog wel even nalopen want het lukt mij om 2 winnaars te krijgen. Klik op de knop "Opslaan gespeelde Partij' en de gegevens worden weggeschreven in de tab 'Database'

Bijlagen

V en A hartelijk dank voor uw reactie
ik ga dit uitproberen dit lijkt me wel wat
nu kan ik tenminste verder
nogmaals mijn dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan