Macromedia dicht lek in Flashplayer 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm ik heb 3 maand geleden ook al van dit lek gehoord
misschien wordt het nog wel serieus ook :D

Klopt Gezina. Ze ontdekken elke keer weer een lek in Macromedia Flash en maken dan een andere versie.

Het begon eigenlijk hiermee:

http://www.planet.nl/planet/0,1114,73_1022_262355_,00.html

Persoonlijk installeer ik helemaal geen flash, en als een bepaalde website naar vraagt, dan installeer ik hem en deinstalleer ik hem daarna.

Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens, heb het ook niet en als een site daarom vraagt, dan maar niet hoor. Maar wil jullie 'kritiek' nou zeggen dat fouten in nieuwe versies maar niet meer gemeld mogen worden?

Absoluut niet Gezina ! Ik wil juist dat je het aan ons meld.
Ik denk dat je mij niet begrepen hebt. Ik heb namelijk helemaal geen kritiek.
Ik heb alleen gezegd dat het al eerder is voorgekomen.

Oke Slados, ik wist idd dat het eerder was voorgevallen maar vond het belangrijk, qua grote aantallen gebruikers, om het wel te melden, niet iedereen is zo 'gek' om al die site's af te stropen naar nieuws. :)

Geplaatst door gezina
Oke Slados, ik wist idd dat het eerder was voorgevallen maar vond het belangrijk, qua grote aantallen gebruikers, om het wel te melden, niet iedereen is zo 'gek' om al die site's af te stropen naar nieuws. :)

Geef vooral zoveel mogelijk nieuws over beveiliging. Hoe meer hoe beter.

p.s. mijn nickname is Saldos en niet Slados (met dressing ?)

Je mag mij terstond mishandelen! :D wel een leuke 'verschrijving' trouwens. (solly, ligt aan het tijdstip qua laat)

Geplaatst door gezina
Je mag mij terstond mishandelen! :D wel een leuke 'verschrijving' trouwens. (solly, ligt aan het tijdstip qua laat)

Ik merk inderdaad dat het laat is voor je omdat je nu een Chinees accent begint te krijgen (solly ? )

btw, dit lek
wat voor lek is het ?
laat het persoonlijke gegevens door of...kun je er makkelijk mee gehackt worden of.............?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan