macromedia flash

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterkidney

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2002
Je kent ze wel de homepages met mooie flashanimaties.Maar bij mij zijn ze verdwenen, kun je zeggen ok download dan macromedia player van hun site . Helaas ik krijg ook daar niets te zien .Ik kan dus niets installeren. Ok zeg je dan misschien restore naar een eerder punt;Doet ie dus ook niet wie weet er iets....

dus systeemherstel kun je niet uitvoeren?
heb je een spywareprogramma dat macromedia blokt of een virusscanner die dit blokt?
maikel

Nee helaas

hee bedankt voor je meedenken maar dirt id het denk ik niet of het zou zo moeten zijn dat Norton2004 dit uitschakeld, ik heb wel een paar demo;s gehad van popupkillers maar ook hierbij gebeurde dit toen niet .

ik dacht mischien heb je spywareblaster daarmee kun je het blokken. of het met norton 2004 kan weet ik niet iemand anders mischien?
suc6 ermee
maikel

Hoiii

Helaas heb ik ook een probleem met mn flash media player. Na het installeren vanaf de site, deed mijn flash het nog niet! Kreeg ook geen meldingen, maar nou las ik net wat over spywareblaster?? Die heb ik er idd opstaan... Wat kan ik hiermee doen dan, zodat ik wel gewoon flash toelaat??

Bedankt!!!

heyy Buffy

wat jij mij adviseerde heb ik geprobeerd en mn flash deed het even weer! Maar na het opnieuw opstarten deed hij het weer niet. Heb mijn optie gechecked bij SpyWareBlaster en die staat nog steeds aangekruist. Dus ik snap er echt helemaal niks meer van!!!

Enig idee wat het nog meer ken zijn????

Geplaatst door SweetWen
Heb mijn optie gechecked bij SpyWareBlaster en die staat nog steeds aangekruist

De optie "Disable and block Macromedia Flash" moet juist niet zijn aangekruist.

Ja, dat leek mij ook...maar die stond al die tijd nog niet aan! Dus snapte er helemaal niks meer van! Heb op een ander forum een link gevonden om flash 7 te downloaden en dat lukte wel! Daarna heb ik op de macro media site de download gedaan en dat lukte allemaal ineens wel!! Dus heb eigenlijk geen idee waar het probleem vandaan kwam, maar het is wel verholpen!!

Bedankt iig!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan