macromedia flashplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

franciscusc

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Secunia psi geeft aan dat Macromedia Flashplayer 5.x "end of life" is en daardoor de pc kwetsbaar is voor hackers. Ik kan dit programma echter nergens vinden; zou moeten staan onder c:\i386\SWFLASH.OCX Kan ik dit bericht verder negeren of moet ik iets doen? Mijn besturingssysteem is Windows XP SP3.
Alvast bedankt.

Beste Jaap,
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb de laatste versie van Adobe Flah Player al op m'n pc staan. Desondanks geeft Pecunia aan dat ik Macromedia Flashplayer 5.x zou hebben. Ik kan het niet bij mijn geinstalleerde programma's vinden. Wat moet ik nog doen?
Franciscusc

@Franciscusc
Kijk eens bij configuratiescherm/ software of daar twee Adobe Flash Players staan. Dan beiden verwijderen. Dan naar Documenten en Settings/ (gebruikersnaam), applicationdata, Adobe, Flash Player en deze directory (map) verwijderen. Als dat mogelijk niet kan dan het systeem opstarten in de veilige modus. en deze directory (map) alsnog verwijderen. Daarna het systeem opstarten op normale wijze en de laatste versie van Adobe Flash Player installeren

Veel succes,

Jaap.

Kennelijk zit oude informatie nog steeds in de gebruikersmap.

Macromedia Flash Player

Beste Jaap,
Ik ben gisteren aan het zoeken geweest en heb onder (lokale schijf)c:\i386 een pictogram gevonden SWFLASH.OCX Ik heb dat pictogram verwijderd en naar de prullenbak gegooid zodat mocht er iets raars gebeuren het weer terug te kunnen zetten. Na het opstarten ging alles normaal; ook Secunia geeft nu de bedreiging van Macromedia Flash Player niet meer aan. Ik neem aan dat het probleem hiermee ook is opgelost. Zo niet dan moet ik de door jou voorgestelde stappen bewandelen.
Groet,
FranciscusC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan