Macromedia Shockwave Plugin

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkie!

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2006
Berichten
78
Hey,

Vraagje: Ik heb altijd problemen met die shockwave plugin om hem te instlaleren.
Het installeren zelf lukt wel maar bij het begin is er een alert waar staat: Deze pagina geeft waarschijnlijk gevaarlijke informatie aan een ActiveX-element. Met deze beveiligingsinstellingen kunt u de installatie misschien fout doen.

En als die dan klaar is, doet het spel wat ik wil doen alsnog niet, en het enigste wat je ervoor nodig hebt is shockwave.. De installatie verloopt dus niet goed.. Kan iemand mij heirmee helpen? :(

Ik heb Windows XP Home edition, en geen service pack geïnstalleerd


Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :(
 
Wellicht staat de beveiligings instelling verkeerd (te hoog) waardoor je geen ActiveX componenten kunt openen.
Om dit te wijzigen ga je naar configuratiescherm => internet-opties, tabblad beveiliging.

Je kunt natuurlijk ook Mozilla Firefox installeren met de benodigde plugins..

Groeten René
 
Ik heb nu firefox geïnstalleerd, en als ik nu naar de ste ga staat er: Er ontbreeken plugins.. klik hier om ze te installeren. Dan klik ik erop, staat er macromedia shockwave player 10.1,
dan gaat firfox ze installeren maar zegt die: Mislukt, doe het hier om de plugin handmatig te installeren. Als ik het handmatig doe en dan zegt die installatie voltooid, en gaat die automatisch naar een site, waarop je dan een filmpje moet zien die je kan zien als de installatie goed gegaan is.. maar dat filmpje kan ik nu nog steeds niet zien, en dus ook niet het spel spelen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan