• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macronaam met moduleNr.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cor de Snor

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2001
Sinds een aantal dagen heb ik problemen bij het opslaan van macronamen, als ik nu een macro opneem wordt hij opgeslagen als: (Module Nr).(Macronaam) bijv. Module11.Verzamel. Gevolg is dat macro niet start via de macro knop. Ik gebruik Office 2010. Zijn er mensen die bekend zijn met voorval of hoe ik dit op kan lossen.

Macronamen kan je gewoon aanpassen.
Kennelijk heb je meerdere macro's met dezelfde naam, dan wordt inderdaad de modulenaam er voor gezet door de recorder.

Hallo Edmoor, mijn zoektocht om macronamen te hernoemen heeft niets opgeleverd en ik gebruik geen dubbele macronamen.

En zonder document kunnen wij dat ook niet.

Dat is een xlsx document en die bevat per definitie geen macro's.

Ik heb hem nu opgeslagen als XLS omdat hij op meerdere en oudere moet kunnen draaien, maar het euvel blijft

Bijlagen

Je hebt de macro de naam van een bestaande functie in Excel gegeven (Feestdagen).
Daarom wil hij specifiek weten in welke module deze staat.
Wijzig de naam van de Sub maar eens naar bijvoorbeeld aFeestdagen.
Als je nu de macro aan een knop gaat toewijzen zal de modulenaam er niet bij staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan