macro's in bijlagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.folmer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2005
Wanneer ik aan mijn mails, bepaalde worddocumenten hang, krijgt de ontvanger het bericht in delen en kan man de word-bijlage niet openen. Ik gebruik Norton als antivirus-programma (scant mijn uitgaande mail). Ik heb iets gelezen over eventuele macro's in mijn worddocumenten. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen.

Hai, :D

Ben niet specifiek bekend met jou probleem maar weet wel dat Norton Office Zeer goed in de gaten houd met een plugg-in..

Zet deze eens uit in de opties van Norton (Office Plugg-in) wellicht is dit de boosdoener..

Ps..je kunt ook uitgaande e-mailscannen uitzetten..maar zou eerst de plugg-in optie uitproberen..

See Yah!:thumb:

dank je voor antwoord, maar ik heb de vraag een beetje fout gesteld. Waar ik zei Norton, moet het symantec antivirus corporation zijn. sorry, maar heb nu hier ook naar zo'n plug-inn gezocht en kan hem tot op heden nog niet vinden.

Hai, :D

Norton is een product van de Symantec Corporation...dus hier kom ik ook niet veel verder mee..:(

Maar goed zoals gezegd klik ik in het hoofdvenster van Norton op "Options" (Eng versie) en dan op "Miscellaneaous" en dan Disable Office-pluggin...

Wellicht helpt dit jou verder...de productnaam welke jij noemt zegt mij in het geheel niks..

Succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan