Beste,
ik wil mijn werk een beetje vergemakkelijken en zou graag in onderstaande excel
2 cellen telkens +1 willen laten optellen per print opdracht.
Ik heb al verschillende dingen uitgeprobeerd maar het blijkt telkens ergens fout te gaan.
ik zou liefst van al een knop hebben, zoals in onderstaande excel (I6).
waar ik enkel hoef op te drukken, waarna excel mij vraagt hoeveel keer het document moet afgedrukt worden.
ik vul bijvoorbeeld 100 in
en het document wordt automatisch 100x afgedrukt
en per afdruk verhoogt de waarde van 2 cellen telkens +1
dus beginnend bijvoorbeeld op 100 en eindigend op 199.
in onderstaand voorbeeld zijn het dus cellen B10 en B22 die per print opdracht +1 omhoog zouden moeten gaan.
Hartelijk dank,
dit zou mij toch dagelijks een kwartiertje klikken besparen.
ik wil mijn werk een beetje vergemakkelijken en zou graag in onderstaande excel
2 cellen telkens +1 willen laten optellen per print opdracht.
Ik heb al verschillende dingen uitgeprobeerd maar het blijkt telkens ergens fout te gaan.
ik zou liefst van al een knop hebben, zoals in onderstaande excel (I6).
waar ik enkel hoef op te drukken, waarna excel mij vraagt hoeveel keer het document moet afgedrukt worden.
ik vul bijvoorbeeld 100 in
en het document wordt automatisch 100x afgedrukt
en per afdruk verhoogt de waarde van 2 cellen telkens +1
dus beginnend bijvoorbeeld op 100 en eindigend op 199.
in onderstaand voorbeeld zijn het dus cellen B10 en B22 die per print opdracht +1 omhoog zouden moeten gaan.
Hartelijk dank,
dit zou mij toch dagelijks een kwartiertje klikken besparen.