Hallo, ik ben al een eind op weg geholpen maar ik ben er nog niet helemaal uit
Ik heb een weekplanner die per dag wordt ingevuld Nu wil ik graag dat als ik op het eind van de week op een knop kan drukken en dat ik van iedere chauffeur kan zien wat hij die week heeft gedaan
Ik heb bij het voorbeeld al 2 macro's staan op het blad "Maandag",(sorteren en verwijderen) als ik hier nu op klik dan krijg ik de namen van de chauffeurs als extra tabbladen, dit is op zich wel goed maar ik krijg het niet voor elkaar om de macro op alle werkbladen toe te passen Hij doet het nu alleen op de maandag
Het gaat trouwens hoofdzakelijk om het "sorteren" het "verwijderen" zal niet worden gebruikt denk ik
Iemand die mij kan helpen???
Ik heb een weekplanner die per dag wordt ingevuld Nu wil ik graag dat als ik op het eind van de week op een knop kan drukken en dat ik van iedere chauffeur kan zien wat hij die week heeft gedaan
Ik heb bij het voorbeeld al 2 macro's staan op het blad "Maandag",(sorteren en verwijderen) als ik hier nu op klik dan krijg ik de namen van de chauffeurs als extra tabbladen, dit is op zich wel goed maar ik krijg het niet voor elkaar om de macro op alle werkbladen toe te passen Hij doet het nu alleen op de maandag
Het gaat trouwens hoofdzakelijk om het "sorteren" het "verwijderen" zal niet worden gebruikt denk ik
Iemand die mij kan helpen???