Maffia spel maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leafyblade

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2007
Ik ga een Maffia spel maken en ik zoek iemand die me wil helpen. ( 't is een beet je veel voor je om alleen te doen )

Als je wilt helpen krijg je een speciale rang en als je het heel goed doet ook een bedrag!

Aan wat voor spel had je dan gedacht? Vergelijkbaar met....

Laatst bewerkt door een moderator:
Diverse berichten verwijderd. Als de topic starter weer zo'n reaktie geeft, dan sluit ik de topic.(en volgt er een waarschuwing) Iedereen probeerd te helpen en de reaktie was totaal overbodig.;)

Laatst bewerkt:
Diverse berichten verwijderd. Als de topic starter weer zo'n reaktie geeft, dan sluit ik de topic.(en volgt er een waarschuwing) Iedereen probeerd te helpen en de reaktie was totaal overbodig.;)

Reaktie is met een c

Turk!

Eentje die denk dat hij/zij interessant is :rolleyes:. Als je echt niks zinnigs weet uit te kramen en dat kinds gedrag echt niet kunt achterlaten blijf dan weg uit dit forum.....Ok :thumb: Ik denk dat ze je eerste moeten gaan leren om je eigen pap klaar te gaan maken ipl van een mafiaspel...

Laatst bewerkt:
nu hoop ik toch dat CRASH hier zeer harde maatregelen op neemt

zonder een waarschuwing

:mad: :mad: :

Laatst bewerkt:
Reaktie is met een c

Turk!
Fijn dat je het zo goed weet. Gezien je kennelijk perfect de taal beheerst, kun je ook normaal reageren. Bij deze heb je een officiële waarschuwing te pakken. Helpmij is geen forum waar we tegen elkaar te keer gaan.

Topic gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan