Mafia 2 graphic error

Status
Niet open voor verdere reacties.

maikel pk

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2007
Hallo,

Ik heb Mafia 2 gedownload en geïnstaleerd. Niets aan de hand op het begin, hij doet het perfect in goede kwaliteit maar wanneer ik aan missie 2 begin en in de auto van mijn vriend zit ( voor degene die het spel spelen) krijg ik ineens slecht grafisch beeld. Ik hoor hele tijd een soort hartslag kloppen en ik zie alles grijs. Ook kan ik alleen iets in de richting zien waar ik kijk. de rest is erg vaag.

Zie hieronder het beeld:
[smallimg]http://img833.imageshack.us/img833/9425/mafia2t.png[/smallimg]

Uploaded with ImageShack.us

Ik draai hem op mijn laptop, maar aangezien hij de eerste missie en alle filmpjes in perfect beeld afspeelt lijkt het me niet dat het aan mijn laptop ligt?

Hier een screenshot van de eerste missie:
[smallimg]http://img691.imageshack.us/img691/4776/mafia2goed.png[/smallimg

Uploaded with ImageShack.us

Iemand een idee of dit aan mijn pc ligt? of aan het spel
Mijn videokaart is een ATI READON HD 4570

Alvast bedankt

Groeten,
Frietpan

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan had je het spel maar moeten kopen en niet downloaden. Ik help je helaas niet verder, maar ik kan je wel zeggen, probeer het spel eens opnieuw te installeren. En KOOP het ook.

Als je een beetje zoekt vind je uiteindelijk een crackfix als je die download en gebruikt moet he tgewoon weer werken.

ik heb deze probleem ook gehad, ik had hem ook gedownload.
het komt omdat je levens heeeel laag is, het is een fout van de download denk ik.
wat is gedaan heb is de spel steeds opnieuw starten als het gebeurt, later in het spel gaat het weer goed
ik heb deze spel al uitgespeeld ,geweldige spel:D
ik hoop dat het je lukt, ik begrijp waarom je zo een spel niet wil gaan kopen 50,-:eek:

Het is waarschijnlijk een deel van het spel, gebeurt het gelijk in het begin van missie 2? Probeer niet geraakt te worden en speel wat voorzichtiger.

Als je een goeie *jeweetwel* er bij vind. Dan is het nog niet meteen over.

want nadat chapter 2 uitgespeeld hebt daarna zou het over moeten zijn. het is even wat lastig om die auto te stelen in chapter 2, maar je moet dan eerst even wat eten in die bar voor 100% levens en dan gauw die auto jatten

bij mij bleef het probleem in chapte 2 zich voordoen, toen ik bij chapter 3 was, was het nomraal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan