mafia

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikbosman

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
ik zit in de level dat je moet infultreren op een schip. alleen hoe moet dat. de bewakers zeggen dat ik een uitnodiging nodig heb alleen die heb ik niet. en als je die bewakers slaat dan maak je teveel roemoer. hoe los ik dit op

help me

mvg erik

Hai,

Het is een tijdje geleden dat ik hem gespeeld heb, maar wat ik me er van kan herinneren is dat je naar een huisje/hutje in de omgeving naar binnen moet en je kunt je daar omkleden dacht ik.
Maar je moet in elk geval naar een huisje/hutje daaro.

Hoop dat je zo verder komt.

MZZl

IDD je moet naar een gebouw vooraan en dan naar beneden om je om te kleden als matroos, vervolgens kun je het schip op
BiGWXXL

ok thanxx ik zit op het schip. alleen nu het volgende probleem die deur van de wc zit op slot en die matroos zegt dat de bewaker hem heeft maar welke??? en hoe krijg je die sleutel.

als het level geladen is, loop je direct naar rechts, dan naar links, door, en die achterste man, neerslaan. Dan rechtermuisknop: die pakt dan de sleutel. dan ren je naar de wc, je kan natuurlijk ook lopen en je kunt er dan in ;)

ernestomisha

ok, ok. het is al gelukt. het wil namelijk ook zonder het openen van de wc. als je namelijk gewoon wacht totdat de man zijn toespraak gaat houden. en als je dan naar hem toeloopt en op je hardst hem van achteren slaat valt hij dood neer en kun jij naar het boodje rennen en dan heb je de level ook gehaald. zo heb ik het gedaan. eitje.........

nu heb ik wel nogwat. ik ben nu weer heel wat levels verder. nu zit ik bij een level daar moet ik een vrachtwagen stelen en dan moet ik wijn halen ofzo. alleen als ik die vrachtwagen heb en ik heb die papieren van die vent en ik rij terug naar de haven. dan checkt zo'n gozer mijn papieren en dan..... als ik verder rij dan is mijn identiteit weg en als ik uitstap ook.

hoe moet dit nou weer.

volg die vrachtwagen wat langer, dan zie je, dat je hem eerst moet legen

ernestomisha

Geplaatst door erikbosman
tot hij ergens stopt????
ja, dat kan je de eerste keer doen, daarna speel je hem opnieuw, en overval je de wagen, en dan weet je waar je heen moet

ernestomisha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan