mafia ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Hoi ik zit nu op een 900 Mhz 8 mb video-ram 120 ram winXp maar als ik het spel start dan doet ie heel schokkerig objecten die er waren die flikkeren dan weer niet en dan weer wel enzo heel irri wie kan me helpen alvast bedankt

Het lijkt me dat je videokaart te weinig geheugen heft om alles vloeiend te kunnen weergeven op je monitor. Zeker de nieuwere spellen vragen heel wat van je videokaart. Pas bij 32/64 Mb gaan die spellen beter draaien. Natuurlijk kan het ook geen kwaad om je interne geheugen wat op te krikken naar 265 of 512 Mb.

:(

Jammer maar het spel draait wel vlot alleen schokerig dat moet je toch kunnen verhelpen maar het spel maakt gebruik van hardware rendering? zoja hoe kan ik hem op software zetten

Groetjes

Je kaart is te langzaam en heeft te weinig geheugen. Dan maakt et niet of hardware-rendering wordt gebruikt.

Software-rendering is af te raden. Het ziet er niet mooi uit en vraagt dan meer power van je cpu en geheugen. Ik vraag me af of je cpu dat kan trekken.

Een snellere videokaart plaatsen met 64mb aan geheugen is al voldoende om et soepel te laten draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan