mafia

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
hoi ik heb de demo van mafia maar als je daar in de parking lot moet je iemand ontmoeten en dan komen er mensen die je moet dooden alleen.....ik krijg altijd heel snel de melding Sam has died maar is er een truuk om daar voorbij te komen

Zorgen dat Sam niet dood gaat mischien? :D

Dat is toch die missie in de parkeergarage waar op elke etage wel een aantal vijanden staan...?

Ik ben er na veel knallen en oefenen uiteindelijk uitgekomen :D Heb dus niet echt een tactiek. Alleen dat je door op de auto's die aankomen rijden te schieten ze kunt laten ontploffen en zo meerdere vijanden in een keer kunt uitschakelen.

hoe?

Yep your right heb toenet alle ememies op 1 etage gekild:) alleen toen ik daar naar beneden ging weer enemies wat doe je daar nu aan?

Laatst bewerkt:
ehm

nou dit is toch raar of niet?? ik heb de demo van mafia nou heb ik op hun site een savegame dinges gedownd zodat je alle levels kan maar als ik het spel sart met dat profile en dán load en ik kies een game springt ie terug naar de desktop?

Re: ehm

Geplaatst door janto10
nou dit is toch raar of niet?? ik heb de demo van mafia nou heb ik op hun site een savegame dinges gedownd zodat je alle levels kan maar als ik het spel sart met dat profile en dán load en ik kies een game springt ie terug naar de desktop?

Wat is daar raar aan? Je hebt de DEMO en je wilt de savegame (die ALLE LEVELS bevat) gebruiken daarop.
Dan moet je natuurlijk wel het hele spel ergens kopen :D

Nope, heb het spel al aantal maanden geleden eraf gegooid en weggedaan. Maar mischien nog een tip: Als je na dat je die ventjes op de eerste etage waar je bent hebt afgemaakt en dan op de volgende etage komt. Binnen het hekwerk (opslagplaatsje) wat je ziet zit een medicijnkastje wat wel handig kan zijn :) Maar dan ben je er nog steeds niet. Is een hele lange missie. Daarom hebben ze die ook gepakt voor de demo denk ik...

:(

had ze afgemaakt maare.... je bedoelt die 2? in in de auto en de andere buiten die een sigaret aan ut roken is? maar ik had ze afgemaakt die ene dus ik rij met de auto:)de etages of maar op die ene met die vijanden schoten ze op me koplamp:(en toen:(:(

hehe :D nee, die twee waar je uit de auto stapt als je daar aankomt moet je niet afknallen :D :D Ik bedoel als je eenmaal als je boven bent en dat filmpje begint en die auto's komen waardoor vervolgens die schietpartij begint. Dan schiet je die andere mafiafiguren die uit die auto's komen dus neer en dan ga je een etage lager en daar zit een verbanddoosje in de opslagruimte.

:):):):):):)

lolz maare..waarom heb je mafia niet meer??? en weet jij mabe nog een goeie site met stuff voor mafia:P:P

Greetz Tomas

Re: :):):):):):)

Geplaatst door janto10
lolz maare..waarom heb je mafia niet meer??? en weet jij mabe nog een goeie site met stuff voor mafia:P:P

Greetz Tomas

ik heb wel een paar cheat's als je die wilt .

Cheatmode activerenDruk op "~"-toets (tilde) waarna je de volgende cheats in kan typen.
Cheatcodes

badgangsters - God-mode
deadguns - wapens en munitie

Onzichtbare autoRijd door de 'construction site' in Hoboken langs huizen totdat je een auto op je radar ziet verschijnen in het gebouw. Loop dwars door de grote houten deur naar binnen, stap in de auto en rijd de auto naar buiten. De auto zal na ongeveer 30 seconden verdwijnen en daarna jij ook. Als je het spel nu opslaat, is het effect hiervan permanent.

Unlock Free Ride Extreme modeOm deze mode beschikbaar te maken, moet je eerst alle missies voltooien. Daarna krijg je de beschikking over extra snelle auto's en kom je geen politieauto's meer tegen zodat je lekker op het gas kan.

Snel geld verdienen- Dood de gangsters in de volledig zwarte pakken met zwarte hoed: 500 dollar- Ga naar het platteland en rijd hard in je auto- Het opblazen van auto's levert je 100 dollar per keer op- Speel voor taxichauffeur

bron = http://www.planet.nl/planet/show/id=75057/contentid=30262/sc=b66994

dit is de site van mafia http://www.mafia-game.com/

have fun ;)

Re: :):):):):):)

Geplaatst door janto10

Greetz Tomas

je vroeg toch om een site van mafia ????

Janto 10
NIET ZEUREN OF CHEATEN..........SPELEN.

Het is een fantastische game, voor mij tot nu toe de topper in mijn gamescollectie.

Ik vind het zo opmerkelijk dat mensen vaker een game kopen (aanschaffen) en dat ze er dan alles aan willen doen om de boel te besodemieteren met cheats, savegames e.d.

Voor mij is het de uitdaging om elk level ZELF uit te spelen.

Da's mijn mening !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan