Mag ik zomaar een site over windows maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Example5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
beste...

misschien een beetje gekke plek om deze vraag te stellen, maar ik ben via een klant op het idee gekomen om een site maken die algemene tips geeft over het gebruik van windows 7 en tips over hoe je het makkelijker kan gebruiken etc.

mijn vraag is, mag je eigenlijk zomaar een site over dat onderwerp maken? niet dat ik straks een claim van microsoft aan me broek heb hangen. weet iemand dit? of waar ik rekening mee moet houden?

alvast bedankt

Ja.

Rekening houden met wáár je de tips vandaan haalt (niet kopieert zonder toestemming van de bron-site-)

helemaal duidelijk, bedankt.

de tips wil ik zelf gaan schrijven, screenshotje erbij enzovoort (ik neem aan dat screenshotjes ook gewoon gepost mogen worden zolang ik ze zelf maak enzo?).

tevens wil ik een groepje mensen werven dat me kan helpen deze tips op te stellen, omdat het een beetje lastig wordt helemaal alleen te doen, maar daar kom ik wel uit. bedankt!

als je het niet teveel negatief zetten doen ze het niet het helpt hun support.

Ik snap niet dat uberhoud iemand zo'n site wil maken nadat men de lecentie al heeft moeten betalen.Vindt ik hun support bar slecht.

Bijgevolg denk ik dat er veel openingen zijn voor concurentie dus windows wel kan verdwijnen.

Vind ik hun support bar slecht.
Da's een hele onterechte opmerking / conclusie. De mensen van Microsoft staan bij wijze van spreken dag en nacht voor je klaar, 7 dagen in de week, alleen.....................

wij met zijn allen kopen het liefst een zo goedkope mogelijke Windowsversie, i.c. het liefst kopen we deze niet, maar 'regelen' 'm gratis. Tja, bij een zo goedkoop mogelijke licentie hoort vaak het woord OEM en weet je bij wie je dan terecht moet voor ondersteuning? Bij de winkel / fabrikant waar je die Oem licentie hebt gekocht. Van hén mag (moet!) je support krijgen voor Windows.

Koop maar eens een Windwos retailversie en zie hoe dan álle ondersteunende technische deuren bij Microsoft zich voor je openen.

Laatst bewerkt:
Je hebt bvb niet altijd je nr bij en krijg dan maar eens hulp?
En uberhoud welke versie je ook koopt
Jij weet evengoed als ik er is geen professionele hulp

Je steld je op met een errorreport dus u wil een fout melden en u weet exact het probleem.
Je kan je opmerking stellen maar dan moet je wel betalen voor de support.Ik had/heb meerdere officele versies Je moet toch kunnen melden waar hun product misloopt, hier slagen ze niet in.

onlangs de windows komt in een loop terecht waar hij meer of 3000 threads aanmaakte door denkfout van de programmeurs(van microsoft) vindt u het dan nog een degelijk product.
(het probleem was dat het internet onvindbaar was wat wel logisch is als de netwerkwerk apparatuur uit ligt maar moet de windows daardoor trager werken en meer of 3000 threads starten??? dat zie je niet de computer gaat gewoon iets trager)

Jij begrijpt het niet helemaal denk ik? Je kan wel 800 officïele versies hebben (Oem's of Corporate licenties , maar zolang daar niet de 'full retail' versie bij zit, krijg je idd. van Microsoft géén (gratis) ondersteuning. Het sleutelwoord is dus 'retail' en die versie heb jij vast niet.

Laatst bewerkt:
ik had een tijdje terug een vraag, en ik heb ook de vraag in dit topic naar ze gemaild, heb elke keer binnen 12 uur antwoord gekregen. enige nadeel was dat ze deze vraag die ik hier stel ook niet zeker wisten dus moes tik gaan bellen maar daar had ik geen zin in :p maar met hun support is niks mis, maar een klant van me die wist bijvoorbeeld niet dat windowstoets+d je naar je desktop bracht, dus hij stelde de vraag of er niet een handige site was met al die tips... zodoende.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan