mag jailbreaken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

winmac

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2009
Hallo,

ik heb nu al een tijdje een ipod touch 4 en ik vroeg me af of ik hem ook mag jailbreaken.
ik heb dingen gehoort dat dat je de garantie verliest of dat hij kapot gaat.
mag het dus of niet? en als het mag weet dan ook iemand een goed programmatje om het te doen?

apps downloaden uit de appstore of van het internet?
ik bedoel welke mogelijkheit is illegaal?
ik weet dat het een beetje een stome vraag is maar ik wil het wel zeker weten.

Laatst bewerkt:
Ik zal het uitleggen:

Waarschijnlijk wil je je iPod Jailbreaken omdat je de apps gratis wilt hebben, hier heb je verschillende programmaatjes voor. Als voorbeeld Installous deze kun je weer downloaden van de app Cydia deze app Cydia die wordt tijdens het Jailbreaken op je iPod geplaatst.

Wanneer je Installous opent en je gaat spelletjes downloaden vanaf dat moment ben je illegaal bezig.

Ik weet niet of dit ook voor Nederland geld, maar let wel op dat we niet in Amerika wonen!?

ok, bedankt voor de uitleg.
ik denk dat dat hier in nederland ook geld want het is voor apple en dat is dan bedoeld voor alle apple aparaten.
en dat van die apps is niet de eenige rede waarom ik het wil doen, ik wil ook de design om gooien en zo.

ik heb heb zojuist gejailbreakt, is er nog iets waar ik op moet letten???
ik heb cydia al gestart uit nieuschierigheid of was dat een fout?

Zover ik weet niet, als je de Jailbreak van je iPod wilt gooien dan kan je vanaf iTunes je iPod herstellen of update vanaf dat moment is de Jailbreak er af. Dus;
Wanneer je je iPod update, moet je weer opnieuw beginnnen.

Veel plezier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan