Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
link aangepast
Popipipo heeft ergens gelijk... het is hier niet de bedoeling om een volledig programma aan te bieden. Als ik dat zou doen, dan zou ik trouwens mezelf behoorlijk dwars zitten, vermits ik het ook commercieel voor anderen maak.
Een link naar een commerciële site geven.... past dat dan weer bij helpmij?
Maar goed, ik beschouw de vraag gewoon als een vraag hoe er aan te beginnen, vandaar ook een eerste opzet. Zie bijlage.
Open vooral de 2 formulieren die ik er in gezet heb, dan zie je alvast de invoer, en de voorraad (heel simplistisch... maar daardoor wellicht ook begrijpbaar)
Kijk ook hoe ik de relaties gelegd heb.
De formulieren zijn volledig met de wizard gemaakt... daar hoef je dus géén speciale vaardigheden voor te hebben. Tabellen zijn denk ik ook nog simpel. Die kan je uitbreiden zo veel je wil.
En de query... eventjes bekijken, en dan zal het ook wel lukken. Hier heb je in de ontwerpweergave ook ergens een keuze of je totalen wil, of een gewone lijst.
Voor de rest mijn excuses dat dit nu in het Excelforum is beland, want eigenlijk hoort dit dus in Access thuis.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.