Magento Installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Berichten
650
Beste,

ik probeer sinds een week geleden een Ecommerce software te installeren. eerst probeerde ik OScommerce maar dat wou maar niet lukken dus probeerde ik Magento. ik denk dat ik hier hetzelfde probleem mee heb; Het lukt me maar niet.
Ik heb al op YouTube gekeken naar instructiefilmpjes. die zijn ook wel te vinden maar wanneer ik wat upload via Filezilla. dan upload ie een paar dingen en dan opeens alles wat hij upload gaat naar Mislukte overdrachten. terwijl als ik dat bestand als eerste probeer up te loaden dan gaat hij wel naar de map. dit is al het eerste probleem waar ik tegen aan loop en verder na dingen te uploaden wil ik naar de installatiepagina maar zoals hij in het filmpje beschreven staat staat er bij mij niks. tenminste niet dat ik door een installatie proces kan komen.

weet iemand waar dit allemaal aan kan liggen?

overigens gebruik ik dus Filezilla en is mijn website waar ik het op wil testen een gratis website van 000webhost. deze heeft wel PHP ondersteuning. en ook MYSQL.

alvast bedankt!
 
Magento overschrijdt 10000 bestanden en mss ook wel ontbrekende scriptsop 000webhost. Bottomline: op free hostings services werkt het blijkbaar niet.
Jammer want ook ik wil het programma eerst wel eens uittesten vooraleer naar betalende hosting over te gaan. Mocht je een free hosting vinden waar het wel op werkt laat je het hier dan even weten aub.
bron o.a.
http://www.free-installations.info/forum/threads/scripts-that-don´t-run-well-on-000webhost-com.46/

Mss probeer ik eens virtuemart in combinatie met joomla.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan