magento paypal/overmaken/verzendkosten

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalboy

Banned
Lid geworden
10 mrt 2011
hallo,
ik ben bezig met een webshop maar ik loop tegen 3 problemen eigenlijk op
1 is het mogelijk dat de klanten ook gewoon kunnen overmaken, en hoe stel je dat in?
2 hoe instaleer je paypal?
3 hoe stel je het verzend bedrag in?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen met deze problemen
gr pascal

Dat is allemaal mogelijk,

Je kunt een speciale (gratis) "betalings" plug-in downloaden voor Magento.
Deze lost de eerste twee problemen op. Deze plug-in heeft namelijk paypal, Ideal en overboeking in 1. (zoek maar op Ideal bij de plug-in manager)

Het verzend bedrag kun je volgens mij bij de producten instellen.

en hoe instaleer je dan paypal want die zit er niet bij
en die plugin die werkt niet bij mij want ik heb nu 1.6.1

Laatst bewerkt:
oke maar de paypal is gelukt allen om het overmaken die plugin die werkt niet

Dan zou je even moeten kijken bij overige plug-ins. Het is alweer een tijdje geleden dat ik met Magento heb gewerkt en deze plug-in heb gebruikt.
Destijds heb ik een gratis plug-in gebruikt, ik dacht dat het die Multi-Safe-pay was.

Maar een overboeking zou je natuurlijk ook "gewoon" als tekst kunnen vermelden op de site, zodat je enkel een IDEAL plugin nodig hebt.

voor betalingen via paypal word je altijd naar paypal doorverweven om in te loggen en op nu betalen te klikken.

het lukt me nu nog steeds niet.
weet iemand hier hoe je gewoon met paypal kan betalen (we hebben een paypal mail) en hoe je die optie aanzet.
en hoe je ook de optie kan kiezen vooraf betalen. want nu is er geen betaal optie in de webshop.

please kan iemand me nog helpen hoe je gewoon een keuzen maakt dat mensen geld over maken op een rekening

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan