Magento

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Denk dat je beter even je vraag kan stellen kom je er vanzelf achter of er hier helpers ervoor zijn, zoals vraag nu is is zo algemeen.

Laatst bewerkt:
Magento update....

Mogelijk dat de vraag hier niet thuis hoort of sowieso alhier niet aan de orde kan of mag zijn. Mijn bedoeling is echter goed, dus graag een reactie.
Ik bezit een Magento website. Deze dient ge-update te worden, doch dit is niet mogelijk met behoud van de huidige templates. Met andere woorden: SSH gaat niet, hooguit met een VPS. Wie kan mij doorverwijzen of hulp bieden?
De huidige template zou niet werken op 1.6 of 1.7 (magento).

Magento update

Magento update....

Mogelijk dat de vraag hier niet thuis hoort of sowieso alhier niet aan de orde kan of mag zijn. Mijn bedoeling is echter goed, dus graag een reactie.
Ik bezit een Magento website. Deze dient ge-update te worden, doch dit is niet mogelijk met behoud van de huidige templates. Met andere woorden: SSH gaat niet, hooguit met een VPS. Wie kan mij doorverwijzen of hulp bieden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan