magic foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Als ik foto's op cd wil branden loopt magic foto 2.0 vast heeft iemand hier ervaring mee wat hieraan te doen is

jan

Zelf ken ik het programma niet maar ik kan je op z'n minst wat vragen. Je vraag komt dan ook weer bovenaan.
Verwerk je hele grote foto's direct van de camera af?
Of zijn het al verkleinde foto's?

ja het zijn de foto's welke van de camera afkomen en dan in een map geplaats en van daar uit bewwerkt en gebrand worden op cd

Dat programma krijgt dan wel een hoop binnen maar dat zou eigenlijk geen probleem moeten zijn.

Herhaal je handeling eens. Kijk naar de tijd.
Ga daarna naar start/config.scherm/systeembeheer/component services/logboeken/toepassing.
Of je dan een foutmelding ziet.
En je vraag weer naar boven.

Kan het ook met het geheugen te maken hebben, c.q. virtueel geheugen?

Welke Windows heb je en hoeveel intern geheugen?
Het zou inderdaad kunnen dat je teveel vraagt van je pc.

magic

Ik werk met XP home en 512 MB geheugen, ik heb daar 256 MB bij gedaan, ik ben nu alles aan het opslaan en wil eigenlijk windows opnieuw installeren, want deze windows versie zit er al drie jaar op,en hoe zit dat met virtueel geheugen.? kun je daar nog iets aan veranderen..? of hoe moet dat staan

Daar heb ik geen verstand van. Ik weet dat je het kunt vergroten maar zelf heb ik dat nooit nodig gevonden. Mijn man op zijn pc ook niet en hij zet heel wat foto's en films om. Probeer eens wat in google te vinden over virtueel geheugen. (Google is ideaal voor al je vragen)

Als je Windows er 3 jaar opzit zou je eens grondig schoonmaak kunnen houden met een regcleaner. Je register zit dan wel lekker vol. Maar.........ook met een regcleaner moet je secuur aan de gang gaan.
Afhankelijk van wat je allemaal op je pc hebt zou je eens kunnen formatteren. Als je al je documenten en dergelijke op een andere schijf het staan is het een klusje van 1 uur en dan weer opbouwen met programma's. Een schoon pc'tje is ook wat waard.

Ga je voor een format dan adviseer ik je om hulp te vragen bij het maken van een partitie d.m.v. een nieuw bericht. Windows en programma's gaan dan op de C:\ de rest zet je op de D:\ zoals foto's, films muziek en documenten.

Het is jammer dat ik je niet verder kan helpen ik ga voor een periode van 'goed weer' naar de camping.
Dus............als er dagen van regen worden aangekondigd zie je me terug ;)

groetjes Elisa

magic

Ik zit nu alles op cd te zetten, en ik denk dat ik dan maar even ga formatteren, als alles klaar is en als xp er dan op zit maar proberen een kopie op een aparte schijf te zetten, kun je hem volgens de deskundigen snel terug zetten.
In elk geval bedankt en een prettige vakantie.

Mulcoa,
Verwijder magic foto 2.0 even in installeer het opnieuw.
Leeg ook de TEMP map helemaal en kijk dan of het nog steeds vastloopt. Zo ja, gebruik dan een andere programma om te branden.
Nero zou een prima programma zijn om foto's te branden.

magic

Tis niet alleen branden maar ook bewerken en dan op cd zetten en ik denk dat ik dan met nero niet echt ver kom is het wel?

Nee, met nero kun je niet bewerken, maar daar kun je dan wel weer paint shop pro voor gebruiken.
Maar ik zou maar eerst proberen om magic foto te verwijderen en opnieuw te installeren en je temp map legen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan