Magix Cleaning lab 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een korte vraag.
Worden alle afzonderlijke tracks ook daadwerkelijk opgeslagen als afzonderlijke wav bestanden?

Zo ja, brand het geheel gewoon met Nero (of ieder ander brandprogramma) als audio cd en het probleem zou opgelost moeten zijn.
 
spabruis zei:
Geacht forum,

Daar ik een aanzienlijke verzameling LP's bezit wil ik deze op CD zetten. Na mij geïnformeerd te hebben had ik besloten om mij het programma van MAGIX Cleaning lab 2006 aan te schaffen.
Dit programma werd goed geïnstalleerd en werkt perfect op één ding na. Het gekraak en gebrom wordt heel goed weggewerkt maar als ik de bestanden (WAV) ga branden op CD loopt het verkeerd. Alle liedjes staan in de eerste track. Mijn CD speler geeft wel x aantal tracks aan maar als ik van track 1 naar track 2,3 enz. wil gaan blijkt alles in track 1 te zitten. Ook als ik de CD in ander CD spelers steek geeft hij hetzelfde probleem. Als ik de CD daarentegen in mijn laptop of in mijn DVD speler steek doet hij het wel.
Bij het opnemen van LP's staat de automatische trackherkenning aan en hij zet deze trackmarkeringen ook op de juiste plaats. Zelf als ik deze handmatig instel blijft het probleem bestaan.
Na diverse, onbeantwoorde, Emails naar MAGIX zit ik met mijn handen in het haar (wat ervan overblijft).
Heeft er iemand ervaring met dit programma en eventueel met dit probleem?
Groetjes


Naar aanleiding van een link:Heeft U deze stappen ondernomen??
http://support.magix.net/magix_relaunch/php/page.php?page=faq&cat=857&id=12045#content
 
Mijn beste wensen aan iedereen van het forum.

Ik heb telefonisch contact opgenomen, zoals werd aangeraden, met de hulp desk van MAGIX en deze hebben beloofd mij terug te contacteren na onderzoek van mijn probleem met het programma. Ik blijk een alleenstaand geval te zijn daar zij die klachten nog niet hebben gehad?

Hou jullie verder op de hoogte van het antwoord en de eventuele oplossing.

groetjes :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan