magix foto's op cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Ik heb sinds kort het programma van Magix, foto's op cd en DVD. Kun je leuke dingen mee doen.
Maar wat ik niet begrijp is waarom ik niet zoals voor ik dit programma had geinstalleerd, mijn foto's via Windows vieuwer kan bekijken. Ook het inladen van foto's van mijn fototoestel naar de pc gaat automatisch via dat Magix programma en dat wil ik helemaal niet. Ik heb zelf een map aangemaakt waar ik mijn foto's in wil opslaan maar dat lukt me nu dus niet meer. Ik heb Magix gedeinstalleerd en nu gaat het weer op de manier zoals ik dat wil maar dat is wel erg omslachtig, steeds weer Magix de-installeren en daarna er weer op zetten. Kortom, is er een simpelere manier?
Wie weet daar iets meer van?
Alvast bedankt,
Margriet

Hallo magriet

rechtermuisknop op de foto , die in je map staat .
openen met (en dan programma kiezen voor te openen )in jou geval windows viewer .
Vinkje zetten bij (dit type bestand altijd met dit programma openen )

Succes

bedankt, ga ik meteen proberen
maar nog een vraag, moet ik dat doen voor ik magix weer geinstalleerd heb?

Gr. Margriet

hallo magriet

Je kan magix gewoon weer installeren , en dan aangeven met welk programma je de foto,s wil openen .

Gr

geheugenkaart leeg

hallo Roelie
Ik heb nog een vraag. Ik heb Magix weer geinstalleerd en dat gaat nu prima maar als ik foto's vanaf mijn camera naar de pc exporteer dan gaan die automatisch naar een map van Magix. Als dat gebeurt is selecteer ik de foto's en klik op verplaatsen naar een map die ik daarvoor aangemaakt heb. Dat gaat ook goed, alleen staat er na dit proces niet een foto meer op mijn SD kaart, die is helemaal leeg. Ik vind dit vreemd, ik moet toch zelf mijn kaart formatteren?
Weet jij raad?
Alvast mijn dank,
Margriet

en toch begrijp ik het niet helemaal,.

:: je hebt dus een cardreader, je stopt je kaart erin en die kun je dan via je pc benaderen.
- alleen als je dan een plaatje aanklikt komt het programma MAGIX tevoorschijn?
- en je wilt Picture it opstarten en dan het plaatje of zo opzoeken?

als ik de kaart in de cardreader stop komt er een geel mapje genaamd DCIM te staan. Als ik hier op klik staat er 100 MD 51Z. Klik ik hierop dan zie ik de ikoontjes van de gemaakte foto's staan. En als ik hier op klik krijg ik een foutmedling en krijg ik niet een foto te zien.
Als ik mijn sd kaart rechtstreeks van mijn camera via een usb kabel op de pc leeg gaat ie naar de zelfde mapjes, alleen kan ik de ikoontjes dan wel openen en zie ik ook de foto. Vervolgens kan ik ze dan naar een map verplaatsen.
Ik wil dit helemaal niet, en vraag me af waarom dit nu automatisch via dat Magix programma gaat en niet via picture it zoals dit ook ging voor ik dat magix programma had geinstalleerd. Dit programma heb ik gekocht om leuke collages mee te maken maar alles wat ik nu wil op fotogebied gaat via dat programma, een keus heb ik blijkbaar niet.
Ik hoop dat het nu wat duidelijker is wat ik bedoel.
Bedankt voor je reactie, gr. Margriet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan