Magix Music Maker 17 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrick4

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2011
Hallo,
een tijdje geleden heb ik de demo-versie gedownload van Magix Music Maker 17.
De demo heb ik eerst verwijderd van mijn computer, en daarna de volledige versie (niet Premium) gekocht en geinstalleerd.

Toch klopt er iets niet helemaal. Als ik het programma open, lijkt het of ik weer de demo-versie heb: ik kan bijvoorbeeld maar uit drie stijlen kiezen, met dezelfde loops. Ook heb ik maar beperkte opties. Vreemd, want ik heb de demo toch echt verwijderd.
Als ik op een loop klik, komt er een melding dat het bestand is verwijderd of een andere naam heeft.
Ik gebruik Windows 7 Home Premium, wat gewoon zou moeten kunnen.

Volgens mij staan alle bestanden wel op mijn computer, omdat ik nu een paar gigabytes minder ruimte heb.

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?

Groeten, Patrick

Laatst bewerkt:
heb zelf nogal een slechte ervaring met MAGIX gebruik voor muziek
zelf virtual dj (gratis home versie 7) dit werkt snel goed en handig
verschillende loop's en ook scratchen :D

maar bij het verwijderen van programma's blijft er bijna altijd een bestandje zitten
die alles weer hersteld als je het opnieuw installeerd

wat ook kan is dat MAGIX gewoon hetzelfde heeft gegeven :P

Laatst bewerkt:
Bedankt, ik ben al iets verder.
Na heel lang zoeken vond ik nog een mapje van die demo-versie, en nadat ik de Soundpool had gereset zijn er een paar stijlen bijgekomen.

Laatst bewerkt:
bestand

wilt u ook zeggen waar dat bestandje staat (want ik heb het zelfde probleem)

BVD

Ik weet niet meer precies waar die stond, volgens mij had ik die gevonden via 'Programma's en bestanden zoeken' bij Start,
en gewoon iets ingetypt als 'Music Maker Demo'. Zorg wel dat je niet het Mapje 'Demo' verwijdert die bij de volledige versie zit.
Probeer ook eens in Music Maker de Soundpool op te ruimen en te resetten:
(Bestand>Instellingen>Programma-instellingen>Algemeen>Soundpool>Opruimen Soundpool/Reset Soundpool)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan