Magix Video Deluxe 2008 Plus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lenne

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 apr 2008
Hallo,

ik heb via Marktplaats van iemand Magix Video Deluxe 2008 Plus overgekocht,
nu moet er bij dit programma een aantal functies geactiveerd worden.
Onder andere voor het laden van mpeg's moet er een code worden opgevraagd.
Normaal gesproken kun je dit verkrijgen door je product te registreren.

Nu wou ik de software registreren bij Magix maar nu krijg ik steeds de melding serienummer reeds geregistreerd.
Oftewel de jongen die mij de software heeft verkocht heeft het serienummer zelf al gerigistreerd en nu kan ik geen codes krijgen.

Weet iemand een andere manier om zulke codes te verkrijgen????????

Hopelijk is mijn vraag duidelijk!!!!

Please help me!

Even contact opnemen met de verkoper lijkt me toch echt het handigst

beste Lenne,

als jij een originele versie hebt gekocht mag je deze aan mij retourneren en ik stuur je een nieuwe versie met nieuwe code toe.
het is waarschijnlijk zo dat de verkoper de software nog op zijn PC heeft staan en daarvoor de registratiecode nodig heeft en deze dus niet wilt afgeven. het is daardoor dus niet aan te raden software gebruikt te kopen.

je mag je originele software DVD (alleen de DVD, doos en boek mag je houden) sturen aan:
MAGIX Entertainment BV
t.a.v. Mike
Antwoordnummer 1332 (geen postzegel nodig)
1332 WC Zaandam

houd rekening met een weekje of 2 voordat e.e.a. wordt omgeruild, vergeet niet je NAW gegevens toe te voegen.

met vriendelijke groet
Mike Reed
MAGIX Entertainment BV

Hallo Mike,

dat vind ik nu super om te horen!
Wat een service van Magix!

Ja ik zie nu ook in dat gebruikte software kopen niet verstandig is, maar ik was toevallig bij die jongen terrecht gekomen en toen leek het heel interessant.
Ik zal de DVD opsturen en dan een paar weekjes geduld opbrengen voordat ik echt aan de slag kan.

Alvast bedankt,

groeten Lennard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan