Mai mail en nog eens mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobba

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2000
Hallo,

Ik gebruik Microsoft Outlook 2002. Ik heb daar twee accounts van verschillende providers. Nu is het zo, dat, telkens wanneer de mail wordt opgehaald, ik de mail ontvang van 4 dagen terug tot en met vandaag. Dat is erg vervend want zo blijf ik mail verwijderen. Ik heb al geprobeerd Outlook te repareren maar dat hielp niet. Weet iemand een oplossing?
Bij voorbaat dank!

Waarschijnlijk heb je OF in Outlook aangevinkt dat hij een kopie moet achterlaten op de server OF dat heb je bij provider gedaan OF op beide.

Klopt, maar ik heb dat al jaren aangevinkt staan en nog nooit heb ik telkens opnieuw al die mail ontvangen. Dus daar ligt het niet aan denk ik. Wellicht een andere instelling?

Lijkt mij dat dat dan nog nooit goed heeft gewerkt.
Bij extra / accounts / mail account / Geavanceerd staat dan waarschijnlijk iets als Een kopie achterlaten, en "Van de server verwijderen na 5 dagen".
Beide opties uitzetten, zou het probleem moeten oplossen.

ik heb hier ook aanstaan dat er en kopie op de server moet blijven. Dat werkt goed. Iedere afzonderlijke PC uit het netwerk haalt alle mailtjes die er staan één keer op. Gebruik nu office 2003, maar ook in offive 2000 werkte dat goed.

Paul,

Het is nog nooit voorgekomen dat mail meerdere malen werd opgehaald. Ook al staat kopie achterlaten op de server aangevinkt.
Ik denk dat ik outlook maar opnieuw ga installeren....

verwijderen office

Hoi,
Intussen heel Office XP verwijderd via conf.scherm. Regcleaner eroverheen, opnieuw opgestart en alles opnieuw geinstalleerd en nu staan in outlook automatisch de accounts en weer krijg ik alle mail van dagen terug.:shocked:
Als ik vroeger office verwijderde moest alles opnieuw worden ingesteld waarom nu niet?
Ik vraag me dus af hoe ik alles van offcie kan verwijderen...
Iemand?

Hoi,
Intussen heel Office XP verwijderd via conf.scherm. Regcleaner eroverheen, opnieuw opgestart en alles opnieuw geinstalleerd en nu staan in outlook automatisch de accounts en weer krijg ik alle mail van dagen terug.:shocked:
Als ik vroeger office verwijderde moest alles opnieuw worden ingesteld waarom nu niet?
Ik vraag me dus af hoe ik alles van offcie kan verwijderen...
Iemand?

Al systeemherstel geprobeerd? Dan ga je 1 a 2 dagen terug voor de eerste maal van al je problemen met de emailontvangst. Waarschijnlijk is het een fout meegekomen met een update voor outlook. Kun je eventueel verwijderen. Succes! Reinette

Laatst bewerkt:
Het probleem kan ook ontstaan door iets op de mailserver van de provider.

Mijn provider heeft de mogelijkheid om mijn hele mailbox via webmail te verwijderen. Daarna wordt automatisch een nieuwe Inbox aangemaakt, dat lost zulke problemen meestal op. Er zal waarschijnlijk een mailtje tussenstaan, wat niet goed verwijdert wordt oid, en daardoor de rest beinvloedt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan