mail account op tablet activeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjan1983

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Berichten
76
Hallo,

Ik probeer mijn pop3 account in te stellen op mijn tablet (samsung)
Ik krijg echter steeds de melding dat verificatie is mislukt. Terwijl ik er zeker van ben dat het emailadres en het wachtwoord juist zijn. Op mijn computer doet hij namelijk wel!

Wie heeft hier een oplossing voor?

BVD
 
Hoi marjan,
Heb je geprobeerd bij aanmaken van nieuw
account in plaat vam inkomende POP > IMAP,
voor uitkomende SMTP intippen.
Bij mij werkt dat zo op iPad.
Succes..
 
Laatst bewerkt:
Ik kan van te voren kiezen of ik een pop3 of Imap account aan wil maken. Beide geprobeerd maar lukt beide keren niet. Helaas.
 
Hoi Marjan

Hier heb je ook stap-voor-stap uitgebreide een uitleg hoe je op tablet een POP3 mail account instellen of activeren moet of kan ..:D KLIK HIER ** En hier ook ! ==>> KLIK

:D ALS je dus aandachtig alles stap-voor-stap volgt dan moet je mail account activeren lukken ....;):thumb:
 
Laatst bewerkt:
Het belangrijkste is idd welke mailprovider ze heeft. Deze kan nml een andere poort of naam gebruiken.
 
Bedankt voor de info. Zal dat proberen.

Het is niet een mailadres via mijn provider. Het is een infomail van een website. Daar zal het probleem wel liggen.
Mocht het niet lukken zal ik eens contact opnemen met webdesigner. Vind het alleen zo gek dat ik het adres wel in outlook kan zetten zonder problemen.

Gr. Marjan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan