Mr Bumbles
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 sep 2010
Hallo allemaal,
Ik heb in Indonesië een paar meisjes ontmoet die ik mijn email adres heb gegeven, om verder te corresponderen.
Van een van de twee heb ik het email adres, maar van de ander niet.
Na 1 week wachten (inmiddels terug in Nederland) heb ik nog steeds geen enkel bericht teruggekregen, het lijkt me stug dat ze te belazert zijn om terug te mailen.
Ook heb ik zelf een email gestuurd naar het meisje waarvan ik het mail adres wist, maar tevergeefs. Geen antwoord. (Zelfs een lezersbevestiging toegevoegd!)
Dit is het betreffende email adres wat ik gegeven heb: zenoxgear@orange.nl
Dit is het mail adres van mijn gehoopt correspondent : lillya_19@yahoo.com
Verder heb ik ook nog een telefoon adres gekregen, dat begint met 085.
Mijn vraag is nu, waarom krijg ik geen replies terug!? (Geen domme reacties a.u.b.)
Dank u.
Ik heb in Indonesië een paar meisjes ontmoet die ik mijn email adres heb gegeven, om verder te corresponderen.
Van een van de twee heb ik het email adres, maar van de ander niet.
Na 1 week wachten (inmiddels terug in Nederland) heb ik nog steeds geen enkel bericht teruggekregen, het lijkt me stug dat ze te belazert zijn om terug te mailen.
Ook heb ik zelf een email gestuurd naar het meisje waarvan ik het mail adres wist, maar tevergeefs. Geen antwoord. (Zelfs een lezersbevestiging toegevoegd!)
Dit is het betreffende email adres wat ik gegeven heb: zenoxgear@orange.nl
Dit is het mail adres van mijn gehoopt correspondent : lillya_19@yahoo.com
Verder heb ik ook nog een telefoon adres gekregen, dat begint met 085.
Mijn vraag is nu, waarom krijg ik geen replies terug!? (Geen domme reacties a.u.b.)
Dank u.