Mail adres werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr Bumbles

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
Hallo allemaal,

Ik heb in Indonesië een paar meisjes ontmoet die ik mijn email adres heb gegeven, om verder te corresponderen.
Van een van de twee heb ik het email adres, maar van de ander niet.

Na 1 week wachten (inmiddels terug in Nederland) heb ik nog steeds geen enkel bericht teruggekregen, het lijkt me stug dat ze te belazert zijn om terug te mailen.
Ook heb ik zelf een email gestuurd naar het meisje waarvan ik het mail adres wist, maar tevergeefs. Geen antwoord. (Zelfs een lezersbevestiging toegevoegd!)

Dit is het betreffende email adres wat ik gegeven heb: zenoxgear@orange.nl
Dit is het mail adres van mijn gehoopt correspondent : lillya_19@yahoo.com

Verder heb ik ook nog een telefoon adres gekregen, dat begint met 085.

Mijn vraag is nu, waarom krijg ik geen replies terug!? (Geen domme reacties a.u.b.)

Dank u.

als je mailt ,en je krijgt het niet terug dan bestaat dat adres
dus ze mailen niet terug dan

Kan het echt niks anders zijn? Dat het mischien ligt aan mijn mail adres?

Sorry maar ik zeg het toch: Als iemand niet terug e-mailt wil niet zeggen dat je E-mail niet meer werkt :rolleyes:

Ja maar je snapt dat ik het raar vind dat geen van beiden een reactie stuurt, zelfs niet na een mail terug. Niet eens een lezersbevestiging!

Verbaas je niks over lange afstands relatie's. Mensen zijn vaak anders dan ze beweren of doen.

Over je leesbevestiging: Niet iedere mailprovider stuurt een lees bevestiging!

Misschien heb je gelijk. Ik heb alsnog via een hotmail adres een mailtje gestuurd, just in case. Maar ik denk dat ik het gewoon los moet laten, dat is vrij moeilijk omdat je meer verwacht van mensen. Zeker iemand als ik.

Ik snap je wel, want het is natuurlijk wel leuk als je contact kan houden met mensen die je daar hebt ontmoet. Maar misschien zien zij dat wel anders. Het ligt in iedergeval niet aan jezelf. En ook niet aan de mail.

En dan nog, er lopen hier ook zat leuke mensen rond ;')

Hm ja, je hebt gelijk. Maar ik vind het vooral belangrijk omdat ik een bloedband heb met Indonesië, dus iemand om mee te corresponderen had leuk geweest :confused:

Google is your solution.

Er zijn op internet genoeg mensen die wel contact willen zoeken (uit Indonesië of andere landen) met jou. Ze willen wel eens contact met iemand uit het buitenland en gewoon een beetje mailen en zijn of haar verhalen uitwisselen :thumb:

Exact, probeer dat eens. Maargoed, we wijken te veel van het verhaal af en het forum is niet bestemd voor dit soort dingen :p

Veel succes, groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan