mail antwoorden gaat niet ivm (winnow.botnet.ff.trojans.14004)

Status
Niet open voor verdere reacties.

schrik

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Onderstaande message verschijnt als ik een binnengekomen mail wil beantwoorden.:evil:
Ik kan wel een nieuw bericht versturen dan is er geen probleem.:)
wie helpt me aan de oorzaak, en om er weer vanaf te komen?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'Re: xxxxxxxxxxx', Account: 'xxxxxx HCCnet', Server: 'smtp.telfort.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 This message contains malware (winnow.botnet.ff.trojans.14004)', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC69
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hallo Albert

wat een toevalligheid ik heb exact het zelfde probleem naar Telfort
heb met pc tools een Tojan.generic gevonden die wordt aangegeven als hoog risico.

m.vr.gr. Luuck

Laatst bewerkt:
Interessante vraag is of je het ontvangen bericht ook 'citeert' onder je antwoord.
Indien ja, dan zou je het idee krijgen dat in het originele mailtje iets staat dat niet in de haak is (vandaar dat volledig nieuwe mailtjes géén melding genereren).

Ik neem aan dat je niet bij beantwoording van alle afzenders deze melding krijgt, maar slechts bij beantwoording van mailtjes van bepaalde afzenders. Indien ja, dan sturen die (bewust of onbewust) 'rommel' naar je toe (bijv. html-mail met foute links, met plaatjes die als malware worden gezien etc.)

Klopt bovenstaande allemaal, dan moet je de afzender gaan melden te stoppen met het sturen van mail met 'verdachte' HTML/plaatjes elementen erin.

Kijk ook na wat er gebeurt als je niets citeert (danwel het geciteerde volledig weghaalt) vóórdat je je antwoord verstuurt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan