mail bevestiging en rechten

Status
Niet open voor verdere reacties.

noahjazz

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Berichten
204
Hallo,

Ik heb twee vragen over mijn php-site: als je site-bezoeker zich wil registreren, krijgt hij een bevestiging per mail. In de mail staat een tekst. Hoe kan ik die tekst wijzigen?

Tweede vraag heeft met rechten te maken; hoe kan ik het zo regelen dat een lezer, zonder te registreren, gebruik maakt van het forum? Of van een Poll? Ik kan dit bij het paneel niet aangeven nml.

Vast bedankt.

Robin
 
Hallo,

Ik heb twee vragen over mijn php-site: als je site-bezoeker zich wil registreren, krijgt hij een bevestiging per mail. In de mail staat een tekst. Hoe kan ik die tekst wijzigen?

Tweede vraag heeft met rechten te maken; hoe kan ik het zo regelen dat een lezer, zonder te registreren, gebruik maakt van het forum? Of van een Poll? Ik kan dit bij het paneel niet aangeven nml.

Vast bedankt.

Robin

Beste Robin,

Ik weet zo niet met welk programma/script jij werkt.

Misschien is het instelbaar in een administratie panel.
Maar anders kun je bijvoorbeeld in je documenten gaan snuffelen waar de tekst nu staat die je ontvangt en deze wijzigen tot de tekst die jij er graag in hebt.

Ik zelf vind het niet zo fijn met andere scripts te werken omdat je dan net als nu moet gaan zoeken hoe je het kunt aanpassen en hoe je kunt zorgen dat de gebruikers die zich registeren verschillende rechten hebben.

Met vriendelijke groet,
Jos van der Sanden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan