Giovanni Smet
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 22 jan 2024
- Berichten
- 4
- Besturingssysteem
- office
- Office versie
- 365
Goedemorgen,
Voordien als ik een Word bestand opmaakte en dit als PDF opsloeg kon ik dit in mijn mail bijvoegen vanuit het knopje bestand en dan stond dit bovenaan bij de recente items. Nu staat er enkel mijn Word bestand.
Zo moet ik altijd nu mijn PDF in mijn PC mappenstructuur opzoeken. Nadat ik deze mail dan verstuurd hebt staat deze PDF wel bovenaan. Nu ben ik steeds veel tijd kwijt om dit steeds op te zoeken.
Is er een werkwijze die ik kan volgen, zodat deze wel verschijnen bij mij recente items of een instelling dat ik kan wijzigen?
Voordien als ik een Word bestand opmaakte en dit als PDF opsloeg kon ik dit in mijn mail bijvoegen vanuit het knopje bestand en dan stond dit bovenaan bij de recente items. Nu staat er enkel mijn Word bestand.
Zo moet ik altijd nu mijn PDF in mijn PC mappenstructuur opzoeken. Nadat ik deze mail dan verstuurd hebt staat deze PDF wel bovenaan. Nu ben ik steeds veel tijd kwijt om dit steeds op te zoeken.
Is er een werkwijze die ik kan volgen, zodat deze wel verschijnen bij mij recente items of een instelling dat ik kan wijzigen?