Ik krijg mijn outlook 2007 (besturingssysteem Windows Vista) niet juist ingesteld zodat mijn mail niet binnen kan halen. Ik heb een KPN Planet plus bellen abbonement.
Bij accountinstellingen heb ik de volgende instellingen ingevuld:
Inkomende mail: mail.kpnplanet.nl
Uitgaande mail: smtp.kpnplanet.nl
Verder heb ik bij username mijn gebruikersnaam zonder @kpnplanet.nl en mijn wachtwoord ingevuld, maar krijg steeds de melding dat naam en / of paswoord onjuist zijn. (terwijl deze op mijn andere machine goed functioneren)
Het versturen van de mail werkt echter wel (testen instellingen) aangezien ik deze op een andere pc (met besturingssysteem Windows XP) zonder probleem kan binnenhalen.
Het ontvangen van de mail mislukt echter telkens, terwijl ik zeker weet dat de gebruikersnaam en wachtwoord juist zijn.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn ??
Heeft iemand ook soortgelijk probleem meegemaakt ??
Bij accountinstellingen heb ik de volgende instellingen ingevuld:
Inkomende mail: mail.kpnplanet.nl
Uitgaande mail: smtp.kpnplanet.nl
Verder heb ik bij username mijn gebruikersnaam zonder @kpnplanet.nl en mijn wachtwoord ingevuld, maar krijg steeds de melding dat naam en / of paswoord onjuist zijn. (terwijl deze op mijn andere machine goed functioneren)
Het versturen van de mail werkt echter wel (testen instellingen) aangezien ik deze op een andere pc (met besturingssysteem Windows XP) zonder probleem kan binnenhalen.
Het ontvangen van de mail mislukt echter telkens, terwijl ik zeker weet dat de gebruikersnaam en wachtwoord juist zijn.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn ??
Heeft iemand ook soortgelijk probleem meegemaakt ??
Laatst bewerkt: