Mail blijft in Postvak Uit hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jovis

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2008
Dit is precies hetzelfde probleem dat hfoppen ook had met de O.E. van zijn buurvrouw. Nu gaat het om die van mijn vriendin, die te veel foto's verstuurde.
Hij kwam eruit: Postvak.UIT.dbx hernoemen. Ik kan dat bestand heel makkelijk vinden (indertijd naar de e-schijf verplaatst), maar ik durf het niet zomaar een andere naam te geven, bijvoorbeeld 'Verzenden.dbx'. Kan ik dat zomaar doen zonder dat er iets anders mis gaat?
En dan maar zien of dat hier ook werkt.

Nog even een aanvulling op mijn vorige bericht. Ik schreef dat vanaf de PC van mijn vriendin. Nu schrijf ik vanaf mijn eigen laptop.
Het antwoord zou ik graag ontvangen op 'email.jovis@gmail.com'. Misschien komt het daar toch vanzelf terecht. Bedankt

Hoi,

Ja dat kan. Later kan je de mails dan weer importeren.
Er is ook een andere optie:

- Zorg eerst dat er geen internetverbinding meer is. De simpelste: netwerkverbinding uitschakelen of stekker van modem er even uit.
- nu kan je OE opstarten en de mail verwijderen.

Oorzaak is namelijk dat geprobeerd wordt om de mail te verzenden zodra je OE opstart.
De mail is dus 'in gebruik'. Wanneer de internetverbinding tijdelijk wordt verbroken, is dat uiteraard niet meer het geval.

Wat is dat simpel, als je het weet!
Modem uitzetten (knopje), OE starten, berichten in de uitbox wissen en weer knopje. Voilà, alles werkt, er razen 20 mailtjes naar binnen.
Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan