mail blijt vermeld in Postvak Uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
1.390
Wanneer ik een email met bijlage (klein) verstuur blijft deze vermeld in Postvak Uit, terwijl de mail wel is ontvangen.
Ik gebruik Windows 10 en en Outlook 2019.
Hoe kan ik dit oplossen?
Henk Sr
 
Hoi Manamana lang geleden.
Heb van alles geprobeerd, maar het stomme is dat de ontvanger de mail wel binnen krijgt en dat de mail aan de verzendkant in Postvak uit vermeld blijft staan. Wanneer de pc enkele uren uit is geweest, dan is de vermelding uit Postvak Uit verdwenen, maar staat er niets in de map ""verzonden""
Ik blijf proberen en lezen.
grts.,
Henk Sr
 
Dank je manamana,

Heb jouw aanwijzingen gevolgd. Ben benieuwd of het werkt.

grts.,

Henk Sr
 
Heb jouw laatste aanwijzing gevolgd. Heb daarna office compleet opnieuw geinstalleerd. Staat nu office 365 family op. Heeft nog niets geholpen.
Heb een testmail verzonden naar eigen ander mailadres om te zien of de mail bij de ontvanger bezorgd wordt. Dat is zo. Er komt echter een foutmelding bij de afzender. Heb een copie van de melding in Postvak uit. Ook een copie van de laatste foutmelding.
Misschien kun ja daar iets mee?

grts.

Henk sr

Bekijk bijlage 2022-04-01_164359.pdf
Bekijk bijlage 2022-04-01_185854.pdf
Bekijk bijlage foutmelding in afzender.pdf
 

Bijlagen

  • 2022-03-30_102718.pdf
    16,7 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Op de laptop staat nog het office 2019 en daar kan ik wel mail met bijlagen sturen.
Het is dus waarschijnlijk iets met de instelingen op de PC, want die heeft ook IMAP en windows 10. Zonder probleem.

grts,
Henk Sr
 
Ik bedoelde dat de laptop ook met IMAP werkt (dus hetzelfde bestand) en windows 10 en outlook.
 
Probeer die outlook 2019 helemaal te verwijderen van je PC.

[FONT=&amp]Optie: Office verwijderen met behulp van het configuratiescherm[/FONT]

  • Klik op Start > Configuratiescherm.
  • Klik op Programma's > Programma's en onderdelen.
  • Klik met de rechtermuisknop op de Office-toepassing die je wilt verwijderen en klik vervolgens op Installatie ongedaan maken.

https://support.microsoft.com/nl-nl...wijderen-9ad57b43-fa12-859a-9cf0-b694637b3b05 lees eerst even goed door Henk.Zie punt 6.

Moet kunnen succes weer.
 
Hallo ManaMana,

Heb de oude office 2019 verwijderd, maar de fout blijft.
Wanneer ik mail verzend met de laptop heb ik geen probleem. Het moet dus ergen op de PC mis zijn.
Henk Sr
 
Hardnekkig Henk....Probeer deze oplossing:

Schakel SMTP-verificatie in voor het POP- of IMAP-account. Voor sommige e-mailservices, waaronder iCloud-e-mailaccounts, is verificatie vereist voor de SMTP-server. Als alle accountinstellingen juist zijn, maar je nog steeds geen berichten kunt verzenden, schakel je SMTP-verificatie in.
 
Hoi MAnaMana,
Daar zat het probleem. Heb de smtp op 587 gezet.
Alles doet het weer.
Dank voor de hulp.

grts.,
Henk sr
 
Dat is mooi. Ik wist het. Mooi dat het oploste. Groet van mij en wellicht tot ziens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan