Hallo,
Sinds een paar weken heb ik het wachtwoord op mijn lap-top voor Ziggo webmail veranderd. Sindsdien is de oude mail "verdwenen" van de smartphone van mijn vrouw en kan ze haar "oude" mail niet meer terug lezen.
Op 1 of andere manier wordt er op 1 van de 2 laptops mail binnen gehaald van de Ziggo server(eraf gehaald?) waardoor je die mail van die dag niet meer kan "lezen" op de andere laptop/tablet/smartphones! Dit was daarvoor wel mogelijk.
Wat moet ik invoeren/herstellen op welke apparaten om alle oude/nieuwe mail te blijven ontvangen/lezen op alle apparaten?
Voorheen had ik een POP3 account van Ziggo(was Casema), maar bij het aansluiten van mijn nieuwe Modem/Router(CiscoEPC3928) schijnt het een IMAP account te moeten zijn?! Heeft te maken met synchronisatie??
Ik zie door de bomen(mails) het bos niet meer!!!
Bedankt vast;
M.vr.Gr. Niko Verheij
Sinds een paar weken heb ik het wachtwoord op mijn lap-top voor Ziggo webmail veranderd. Sindsdien is de oude mail "verdwenen" van de smartphone van mijn vrouw en kan ze haar "oude" mail niet meer terug lezen.
Op 1 of andere manier wordt er op 1 van de 2 laptops mail binnen gehaald van de Ziggo server(eraf gehaald?) waardoor je die mail van die dag niet meer kan "lezen" op de andere laptop/tablet/smartphones! Dit was daarvoor wel mogelijk.
Wat moet ik invoeren/herstellen op welke apparaten om alle oude/nieuwe mail te blijven ontvangen/lezen op alle apparaten?
Voorheen had ik een POP3 account van Ziggo(was Casema), maar bij het aansluiten van mijn nieuwe Modem/Router(CiscoEPC3928) schijnt het een IMAP account te moeten zijn?! Heeft te maken met synchronisatie??
Ik zie door de bomen(mails) het bos niet meer!!!
Bedankt vast;
M.vr.Gr. Niko Verheij