mail body HTML

Status
Niet open voor verdere reacties.

phobia

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
Dim objMessage, Rcpt

Rcpt = email
Set objMessage = CreateObject("CDO.Message")
objMessage.subject = "Snipper Overzicht"
objMessage.From = """blabla"" "
objMessage.To = Rcpt
objMessage.HTMLBody = [Naam] & " " & [Achternaam] & "Datum : " & [Datum] & " uren: " & [Uren] & "<HTML><B><P>Test</P></B></HTML>"

objMessage.Send

met deze code kan ik de body van een mail maken, snap ik. Maar doe kan ik de gegevens van een query of form hier in laten verwerken? (een tabel van datum en uren)

Als de naam bvb. komt uit een textbox met naam txtNaam op userform met naam ufGegevens:

Code:
objMessage.HTMLBody = ufGegevens.txtNaam.Txt & ...

Wigi

de gegevens komen allemaal uit een form die ik heb opgemaakt van een query.

het doel van de query is om de opgenomen uren met de rede te laten zien op welke datum, per persoon. dus in mijn formulie staat 1 persoon en daaronder een opsomming van de datgums met uren en rede. die tabel wil ik opnemen in mijn body van het mailtje.

de gegevens komen allemaal uit een form die ik heb opgemaakt van een query.

het doel van de query is om de opgenomen uren met de rede te laten zien op welke datum, per persoon. dus in mijn formulie staat 1 persoon en daaronder een opsomming van de datgums met uren en rede. die tabel wil ik opnemen in mijn body van het mailtje.

Dus de resultaten die de query teruggeeft, komen op een userform? Dan kan je toch iets doen met de code die ik je gegeven heb? Evt. zet je er nog een lus rond om alle datums van een bepaalde persoon op te lijsten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan