Mail checker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog wat info over eprompter , ik gebruik het al 6 jaar en sinds 6 maanden ook op m'n vista .
Het checkt de mail , haalt het ( nog ) niet binnen , geeft op de taakbalk aan of er mail is en zo ja hoeveel mail ( kan ook een geluidje geven ) Kan meerdere accounts aan en de kleuren van mailmelding zijn ( per account ) instelbaar .
Na checken van mail is deze met outlook , windows mail of een spamfilter binnen te halen .
En het is gratis

Bedankt

Nog wat info over eprompter , ik gebruik het al 6 jaar en sinds 6 maanden ook op m'n vista .
Het checkt de mail , haalt het ( nog ) niet binnen , geeft op de taakbalk aan of er mail is en zo ja hoeveel mail ( kan ook een geluidje geven ) Kan meerdere accounts aan en de kleuren van mailmelding zijn ( per account ) instelbaar .
Na checken van mail is deze met outlook , windows mail of een spamfilter binnen te halen .
En het is gratis

Ik heb Eprompter gedownload en het lijkt te werken, zoals het moet.
Alleen jammer dat je, als er mail is en je hebt geopend in Windows mail, eprompter blijft melden dat er mail is. In ieder geval bedankt voor de tip.

Als jij in eprompter insteld dat iedere minuut je mail gecheckt moet worden , dan is na openen van de mail de melding binnen een minuut ook weer weg .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan