Mail code html

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Hallo iedereen,
Ik wil vak(ken) op mijn website hebben waar in je kan typen om naar mijn mail adress te mailen, ik heb al gekeken maar bij de andere codes opent hij een mail prog. en zie je mijn mail adres (dat wil ik niet).

Het moet er zo uit zien:

To: Dj Alva

Subject(TEXTBOX)

Queuestion(TEXTBOX)

Send mail(BUTTON)
en dan over de ps gegevens ect.

maar ik kan nergens wat vinden,kunnen jullie me een code geven?

Dank jullie wel!

website: http://djalva.webklik.nl

Ja, ik ben Dj
nee, mijn site is nog niet af!

Hartstikke bedankt voor je reactie!

Wat zit er eigelijk in het .zip bestand dat ik v.d. website kan downloaden?(zit om mijn ,dsi ondersteunt het downloaden van bestanden niet)

Ik heb nog wat verder gekeken maar niet echt wat gevonden, ik verwacht morgen de inhoud te kunnen toepassen en of laden op mijn website!

PS:Heb je mijn website al bekeken?

Bij het menu in mijn wbs. contact moet de mail komen te staan.

Thankzzz,

Dj Alva ♪♪♪:cool:

Vet gaaf dat van Buuren weer de beste is!

Er zit een klein PHP scriptje in en wat uitleg over hoe je dat op je website aan de praat krijgt, dan kun je een simpel HTML formuliertje maken en dat wordt dan automatisch naar je gemaild.

Als het goed is moet je het wel aan de praat krijgen met een beetje goed lezen, PHP kennis is verder niet nodig.

Oké,

Ik weet niet of mijn wbs. php ondersteund(dacht het wel) maar ik ga het morgen doen!

Ik hou je op de hoogte!

Greetzzzzz,
Dj Alva

Wat ik dus al dacht, kan geen van de bestanden uploaden!
En ik heb de bestanden geopend in allesnwat er in stond gekopieerd naar een website in mijn domei daar naar gelinkt en je krijgt die php pagina te zien en niet de ingestelde pagina.
Het is trouwens zo'n website waar mee je je website kan beheeren, je kan dit uploaden: .pdf,.gif,.jpg,.mp3

maar geen: .php,.html,.txt

Dus is er een simpelere manier waar bij je een vak krijgt zonder van die dingen te moeten uploaden?

Sorry,
ik kon met jou .zip bestand niks doen.

Ik heb nu emailmeform.com gebruikt echt makelijk!
Alleen nog een paar Bugs zoals:
Het allemaal invullen van de velden, en dan zegt de website dat het niet is ingevult!
Dan vervolgens: your subsection has been saved (niet dus) of het duurt 3 kwartier voor het mailtje is aangekomen.

Wil je mijn site bekijken en zeggen wat er nog verandert en if verbeterd aan kan worden (met uitzondering van de Bugs)
B.V.D.

Dj Alva

PS: Ik zag dat je mijn website (mischien)een keer had bezocht via de link in de post. (ik kan het ook zijn)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan