mail direct verzenden in MS Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Is het mogelijk een e-mail direct te verzenden zonder dat hij eerst in het Postvak Uit geplaatst wordt? Ik heb van alles geprobeerd om dat te bereiken. Het gaat om MS Office 2002. B.v. onder Extra/Opties/tabblad E-mailinstellingen een vinkje gezet voor "bij verbinding direct verzenden" maar niets helpt. Graag jullie verlossende antwoord.

sgrav000

Laatst bewerkt:
Hoe kan Outlook het verzenden ZONDER het eerst in Postvak Uit te plaatsen?
Waar zou Outlook het dan moeten plaatsen?

direct verzenden

Natuurlijk is Outlook geen Outlook Express. Maar bij Outlook Express kun je wel kiezen voor direct verzenden en niet in Postvak uit plaatsen. Het scheelt je bovendien op zijn minst een handeling. Nadat je op Verzenden hebt gedrukt in zojuist opgestelde e-mail, hoef je dat even later niet nog eens te gaan doen door in de in het Postvak uit geplaatste e-mail op Verzenden te gaan drukken of op Verzenden en Ontvangen te drukken. Ik dacht dat MS Outlook een toepassing was die meer kon dan OE.

sgrav000

Laatst bewerkt:
Ik gebruik de mogelijkheid binnen Outlook 2003 om om de 5 minuten alles automatisch te versturen en ontvangen.
Dus dat scheelt een hoop handelingen.
Misschien een idee?

direct verzenden in Outlook 2002

Wanneer je met de hand een e-mail wil verzenden wordt hij altijd eerst in Postvak uit geplaatst. Je kunt niet zoals in OE (Extra/Opties/Verzenden) een optie 'Direct verzenden' aanklikken waardoor het bericht niet eerst in het Postvak Uit wordt geplaatst.

sgrav000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan