Mail Euronet verzenden in Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvelienBvK

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2015
Hallo allemaal,
ik heb een vraagje. Ik heb een gmailadres en wil graag mail verzenden van mijn euronet e-mailadres via gmail.

Ik krijg dit echter niet voor elkaar. Ik kan de mail van dit account wel controleren in mijn gmail.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt,
hartelijke groet,
Evelien

Hoi Puppie,
dank voor je antwoord. Helaas help je me niet verder. Het importeren gaat goed, alleen kan ik geen mail versturen als mijn euronet adres en dat wil ik graag.

Hartelijke groet,
Evelien

Ik heb de stappen gevolgd, alleen krijg ik dit niet te zien en daarna loopt het mis...

test.jpg

ik werk met de gratis versie van Gmail, misschien dat dat scheelt?

met de gratis versie moet dat ook kunnen.
ik heb geen gmail dus moet ik even zoeken.

gmail instellingen.jpg
Hoi ik log in bij gmail en kom dan op de google omgeving.
dan klik ik rechts boven op het tandwieltje.
dan kom ik in het scherm wat ik als plaatje heb bijgevoegd.
daar kies ik het tabblad accounts en instellingen en zie .......
daar kun je instellen wat jij wilt.

Dat klopt Puppie, maar bij een emailadres van euronet lukt het mij niet, en dat is gelijk mijn probleem. :)

en je hebt dat mail adres wel als pop ingesteld?
iets naar beneden scholen op het blad waar je accounts staan en dan kun je daar een extra mail adres ingeven.

dat heb ik gedaan. Dit e-mailadres haalt ook berichten binnen in gmail, maar ik kan ze niet verzenden als dat e-mailadres.

staat het mail adres als standaard ingesteld?

ik heb alleen mijn gmailadres in kunnen voeren, dus geen keuze of een adres standaard is of niet...test1.png

Laatst bewerkt:
gmail-2.jpggmail-2.jpg
hier kun je op het pijltje naast de naam klikken om te verzenden via......

gmail-3.jpg
En hier kun je een extra mail adres opgeven.

ik ben een zeer ervaren gmail gebruiker, dus dank voor alle tips! alleen wat ik wil, lukt niet en daar heb ik vragen over... ik wil mijn e-mail kunnen verzenden als euronet.
Dat lukt alleen als je bij 'mail verzenden als' een mailadres kan toevoegen en dat lukt me niet.

Oké dan houd het voor mij op.
Ik ben geen ervaren gebruiker.

Maar als je de laatste opmerking van mij probeert, heb ik zelf net ook even gedaan, dan kan ik een mail adres toevoegen.
En als ik dan een mail verstuur kan ik naast het standaard mail adres op het pijltje klikken en dan kiezen uit zes mail adressen die daar toegevoegd zijn.

Mocht dit niet lukken dan moet ik het hierbij laten.
verder gaat mijn kennis van gmail niet.

dank voor al je hulp! Ik heb geprobeerd wat je hebt gezegd, maar als je 'mail verzenden als' niet kunt invullen, kun je niet via dat adres versturen. :) Ik ga verder zoeken, mocht het me lukken dan meld ik het hier, mocht het niet lukken dan leg ik me er maar bij neer. Nogmaals dank voor je hulp. Ik heb het heel erg gewaardeerd!

graag gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan