Mail gewist

Status
Niet open voor verdere reacties.

bleubell

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
hooii allemaal

ik zit met een probleem
misschien is dit geen nieuws voor jullie
maar zit met een probleem
ik heb mijn mails gewist in de prullenbak en geleegt maar heb per ongeluk een mail gewist die ik verder wilde sturen en bewaren hoe krijg ik de mails terug kan ik het nog terug halen uberhaubt
veel liefs bleubell

Wat tips:

Verzin een titel die wat over je probleem zegt en stel je vraag in de goede sectie.

Welk mail programma gebruik je?

heeelp

hooii allemaal

ik zit met een probleem
misschien is dit geen nieuws voor jullie
maar zit met een probleem
ik heb mijn mails gewist in de prullenbak en geleegt maar heb per ongeluk een mail gewist die ik verder wilde sturen en bewaren hoe krijg ik de mails terug kan ik het nog terug halen uberhaubt
veel liefs bleubell

Heeeeelp

nou ik weet niet precies ik werk en gebruik deze computer vaak maar weet niet hoe het ja heel dom weet ik hoe het heet
het is een mac en is van mij en mijn vriend
ik voel me nu een beetje dom maar ik vraag het toch
kan ik het nog terug krijgen het was een heel leuk en het is jammer als ik het niet meer terug kan krijgen .het zit zo ik heb de berichten gewist in de prullen bak en dan de prullenbak gewist hoe krijg ik de mails terug kan het uberhaubt wel veel liefs Bleubell

Als je het mail pakket opstart wat voor naam staat erbij? Welke naam heeft de snelkoppeling? Wordt anders lastig zoeken

Als je het mail pakket opstart wat voor naam staat erbij? Welke naam heeft de snelkoppeling? Wordt anders lastig zoeken

ik kan het niet vinden erstaat niets boven
is er een ander programma misschien waarin ik het kan opzoeken

Je weet welke snelkoppeling je moet gebruiken om je mail op te halen. Wat staat daar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan