mail in 1x versturen naar gehele adresboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

denisovic

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Wie kan mij helpen. Ik wil graag in 1 keer naar al mijn email adressen een mail versturen. Nu selecteer ik per adres wat mega lang duurt natuurlijk. Kan ik niet op één of andere manier al mijn mail adressen selecteren?

Alvast dank voor jullie hulp!

Gezien een eerdere vraag van jou ga ik ervan uit dat je Outlook gebruikt.

Wanneer het vaker voor zal komen dat je een e-mail wilt versturen naar al je e-mailadressen, dan zul jij je één keer de moeite moeten getroosten om een distributielijst aan te maken. Zet al je klanten in die distributielijst en geef die lijst een herkenbare naam, bijv. Klanten.
Alle volgende keren dat je je klanten een mail wilt sturen, kun je volstaan met te klikken op Aan en dan kies je die distributielijst.

Nieuwe klanten, die er later bij komen, zul je zelf toe moeten voegen aan die distributielijst. Hoe je dat doet, wordt ook uitgelegd in de link die ik hierboven gaf: distributielijst aanmaken.

Gezien een eerdere vraag van jou ga ik ervan uit dat je Outlook gebruikt.

Wanneer het vaker voor zal komen dat je een e-mail wilt versturen naar al je e-mailadressen, dan zul jij je één keer de moeite moeten getroosten om een distributielijst aan te maken. Zet al je klanten in die distributielijst en geef die lijst een herkenbare naam, bijv. Klanten.
Alle volgende keren dat je je klanten een mail wilt sturen, kun je volstaan met te klikken op Aan en dan kies je die distributielijst.

Nieuwe klanten, die er later bij komen, zul je zelf toe moeten voegen aan die distributielijst. Hoe je dat doet, wordt ook uitgelegd in de link die ik hierboven gaf: distributielijst aanmaken.

Ik ga er mee aan de slag en hoop dat het lukt. Bedankt voor je reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan