Mail komt meerdere malen binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Safieterken

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2008
Berichten
1
Help! Sinds gisterenavond krijgen wij elke mail die wij ontvangen 1000 x??
Mijn vriend denkt dat ik NOD32 niet goed geïnstalleerd heb? Wat kan ik doen?
 
Welkom,

Ik heb je bericht een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans topic en zeker niet als het niks met je vraag te maken heeft.

Suc6 :thumb:
 
Bij POP3 mail kan je de e-mails ook op de server lezen. Je moet dan naar het internetadres gaan dat je daarvoor gekregen hebt of surfen via de site van de internetaanbieder als die ook jou e-mail verzorgt. Op deze pagina kan je instellen wat er met de post moet gebeuren wanneer die naar jou is verzonden. Een dergelijk gebrek ken ik niet maar als je op jou persoonlijke pagina goed kijkt bij de instellingen dan kan dat misschien uitkomst bieden. In ieder geval kan je ervoor kiezen dat post niet op de server wordt bewaard en dan kan je dat onmogelijk nog twee keer krijgen omdat het er dan gewoon niet meer is. Zo werk je om het probleem heen. Wanneer het komt door de virusscanner, dan zou je de installatie kunnen terugdraaien of de scan van e-mail kunnen stopzetten maar ik gebruik NOD32 niet en weet hier dus niet veel van. Je zou ondertussen op de site van dat programma kunnen kijken als je er zo achtergekomen bent dat dit door dat programma komt en er daar eens naar kunnen informeren want een dergelijk probleem is daar dan vast wel bekend.

Ik heb me bedacht dat er in Outlook ook een optie is om post op de server te laten staan, dit is te vinden bij menu Extra Accounts knop Eigenschappen tabblad Geavanceerd. Voor een voorlopige oplossing deze dus ook onafgevinkt laten. Is jullie probleem niet gewoon een storing bij de mailservice. Omdat ik lees dat het pas sinds gisteren zo gaat dat je alle post telkens opnieuw krijgt. Mijn aanbieder is vorige maand failliet gegaan en toen wilde het mailen ook niet meer, vandaar...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan