Mail komt niet correct binnen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Berichten
2.402
Hallo,

Even een vraag voor een kennis, deze heeft Windows Vista geinstalleerd op PC met
Windows Mail. Hij heeft een Ziggo abbo, nu staat alles in principe goed ingesteld
wat betreft mail.home.nl instellinge etc.
Maar de mail komt niet binnen als het programma opstart of als je op de knop
'verzenden ontvangen' klikt, kies je echter voor het selectieknopje wat langs die knop
zit dan krijg je de keuze om alleen te verzenden of ontvangen of tegelijk (ctrl+m)
onderaan staat nog het ziggo standaard account.

Als ik nu dus op dat ziggo standaard account klik, komt de mail wel netjes binnen..:shocked:
Alleen als je de standaard knop (ctrl+m) gebruikt gebeurd er niks, wat kan hier de
oorzaak van zijn...?

Groeten,

Remy
 
in het account wel staan remy@ziggo.nl als gebruikernaam.
en dan remy natuurlijk vervangen voor de echte naam.

is het bij ziggo mail.home.nl ?
 
Hallo,

De accountnaam staat idd met toevoeging @home.nl (of @ziggo.nl kan beide)
En je kunt voor pop3 en smtp zowel mail.home.nl als mail.ziggo.nl gebruiken
werkt allebei...... heeft mogelijk nog met de overgangsfase te maken
 
Iemand enig idee, wat er nog mist ? Of verkeerd staat ingesteld...:rolleyes:
 
ik zou je zo geen antwoord kunnen geven.
Is er misschien een spamfilter wat roet in het eten gooit. of een firewall die intern eerst de mail wil bekijken.
 
Er staat geen andere Firewall als die van Windows zelf ingeschakeld en
die heeft voor zover ik kan zien geen restricties staan voor Windows Mail
En NOD32 staat nu wel geinstalleerd (AV) maar voordat dat er op stond
was het probleem er al....

Misschien eens een keer alles verwijderen (accounts en instellingen) en
dan opnieuw beginnen....:)
 
zou je kunnen proberen.
 
Zit er in windows mail ook niet een reset knop net zoals in internet explorer
dat je alles weer terug zet naar fabrieksinstellingen...?
 
mij onbekend ...
 
Alle accounts verwijderd en opnieuw begonnen, nu werkt het weer zoals het
hoort....:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan