Mail merge met verschillende word bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jmajma

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 nov 2010
Hallo,

Ik wil verschillende wordbestanden samenvoegen en mergen met een excel bestand. Afhankelijk van de inhoud van een veld uit het excel bestand wil ik een daarbij behorend word bestand mergen. De andere gegevens van dezelfde rij moeten in het wordt bestand worden gezet. Is dit op de een of andere manier mogelijk?

Groet Marga

Ik denk dat je verkeerd om denkt: je hebt een aantal Word documenten die je samenvoegt met hetzelfde Excelbestand. Lijkt mij geen enkel probleem. Je kunt voor elk word document wel aangeven welke records er uitgefilterd moeten worden. Of bedoel je dat niet?

Michel,

Klopt ik kan wel per worddocument een bestand maken, maar dan moet ik ze daarna handmatig sorteren. Dat is veel werk. Automatisering is juist om je werk uit handen te nemen. Ik zal even wat meer uitleggen. Ik heb een startlijst voor een dressurwedstrijd van het paardrijden (dit is het excelbestand). Daarop staan in de startvolgorde de mensen die een dressurproef willen rijden. Voor de jury van de dressuurproef maak ik een pakket met alle protocolen (de verschillende word bestanden) met daarop de namen van de ruiters en de namen van het paard waarop ze rijden. Deze protocolen moeten in de startvolgorde liggen. Ik heb een excel van zo'n startlijst bijgevoegd. De F-nummers verwijzen naar de verschillende protocollen.

Groet en bedankt voor je reactie

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan