Mail naar 1000 adressen in outlook 2010

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibau
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tibau

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2004
Hoi,

Ik wil een mail naar een duizendtal adressen (collega's, dus geen spam) versturen. Heb reeds geprobeerd alle adressen in het "aan" veld of "BCC" te plaatsen maar de mail wordt niet verstuurd.
Denk dat de server het effectief als spam aanziet want krijg foutmelding 452 too many recipients.

Heb ook al geprobeerd aan de helft, 500 maar lukt ook niet.
Heb de adressen ook in excel bestand staan maar weet niet hoe ik dit moet importeren als adressenlijst in Outlook 2010.
In eerdere versies kon je dit doen met afdruk samenvoegen maar is in outlook 2010 nergens meer terug te vinden.

Kan iemand me helpen?
Thx

Het betreft een melding van jou verzendende server. dus het beste is om de server beheerder te vragen wat het maximale is om te versturen en dan de geadresseerden opdelen.
Andere mogelijkheid is ook dat je aan de server beheerder vraagt om te versturen.

Ook via Outlook 2010 kan je gepersonaliseerde mails versturen op basis van een Excel-bestand.
Je moet daarvoor wel vertrekken vanuit WORD:
Tabblad Verzendlijsten - groep Afdruk samenvoegen starten.
Bij de eerste stap in deze procedure kan je kiezen voor E-mailberichten.
Via Adressen selecteren kies je het Excel-bestand waarin de e-mailadressen staan.

Hoeveel e-mailadressen je in één keer kan aanduiden, hangt af van je internet-provider.
Bij Telenet (België) is dat bijvoorbeeld: 200 per bericht of 200 afzonderlijke berichten per 5 minuten.
Bij andere providers kan dat uiteraard verschillen.

Lukt het zo?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan