Mail naar een provider komt niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

IvonneW

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
Berichten
15
Dag allemaal,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik verzend regelmatig mail aan een klein aantal clubleden. Een aantal van hen heeft een casema.nl als provider. Met name deze mail wordt teruggestuurd met de foutmelding:

NAAM.GEADRESSEERDE@casema.nl delivery temporarily suspended: host
mx-fe.casema.nl[83.80.1.210] refused to talk to me: 421 mx-fe.casema.nl
Error: too many connections from XXX.XXX.XXX

(kruisjes en naam.geadresseerde heb ik even gewijzigd). Als ik hen afzonderlijk een mail stuur, dus niet als groepsmail, dan komt hij wel door ???

Graag zie ik jullie suggesties!

Ivonne
 
Grote kans dat er een spamfilter is geïnstalleerd en dat deze mass mailing als spam ziet.
 
Jammer, ik had gehoopt dat iemand hier de oplossing had. Ik denk niet dat allen hetzelfde spamfilter hebben, of hetzelfde hebben ingesteld.
 
Zitten allemaal bij Casema hè...dus hebben allemaal dezelfde filter!!
Deze is namelijk van Casema zelf en werkt online!
Dat kan ook de enige reden zijn omdat het alleenbij diegene van Casema is en niet bij de rest!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan