Mail naar groepen versturen WLM Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Killer42

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2011
Hallo allemaal,

Ik probeer via Windows live mail in Windows 8 mail naar groepen te versturen zoals ik dat ook deed in Outlook Express in Windows XP.
Nu is het mijn inziens moeilijker geworden om groepen aan te maken, maar bij het versturen (maakt niet uit of het bij Aan, CC of BCC is) geeft WLM soms een melding dat er e-mailadressen toegevoegd moeten worden. En als het wel verstuurd wordt krijgt de ontvanger alle e-mailadressen te zien en niet de groepsnaam...

Is er ook een manier om wel een e-mail aan een groep te versturen waarbij alleen de groepsnaam zichtbaar is?

Ik heb op internet gekeken, maar kan hier niets over vinden.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Hallo killer42. In Windows Live Mail, ga naar Contactpersonen links onderaan. Daarin kun je een nieuwe groep maken dat heet in WLM-taal: Categorie. Kijk even naar de bijlage. Of zo doen.

categorie.JPG

Hallo Manamana,

Ik heb wel Categorieën aangemaakt en het lukt ook wel om naar Categorieen te versturen. Alleen de vraag is of het ook mogelijk is als ik een mail naar een categorie verstuur niet de e-mailadressen, maar alleen de categorienaam weergegeven wordt.
In Outlook Express werkte dat zo wel.

Mhh listig. Ja natuurlijk wist je dat al. :P

Ga eens naar http://profile.live.com/privacy en log in met je account. Een tijdje geleden was ik ook daar geweest.

Je kunt hier je privacyinstellingen veranderen. Ga vervolgens naar Geavanceerd, wat je onderaan de pagina kan vinden. Onder het kopje Profiel en zoekopdrachten zul je een aantal schuifjes zien. Door deze naar Niemand te zetten kun je je persoonlijke informatie verbergen. Ik hoop dat dit het is voor je. Schrijf wel even op hoe je instellingen nu zijn kun je altijd terug. :eek:

Pak eens alle klikjes en linkjes op die pagina. En onderzoek eens wat voor jou interessant is. Dan even checken of het werkt. Is dit het.??

Ik wil de mail versturen vanuit een @home account. Moet ik dan van dat @home account eerst een Microsoft account maken?

Ik zelf heb een iemandatoutlook.com account gemaakt. Deze heb ik zelf ook. Ik heb bijvoorbeeld, Hotmail, outlook.com en meerdere home mail adressen.

Anders kun je er niets mee. Dus ik heb een iemandatoutlook.com account. Vroeger was dit een liveatoutlook.com, maar dat terzijde.

iemand at outlook.JPG

@manamana je hebt dus beslist een hotmail of outlook.com account nodig om dit te kunnen?
Is er geen andere manier om dit op te lossen? Het gaat om een "leek" op computer gebied en in outlook express werkte dit wel. Als er meerdere accounts op de computer staan wordt het alleen maar ingewikkelder...

@manamana je hebt dus beslist een hotmail of outlook.com account nodig om dit te kunnen?
Is er geen andere manier om dit op te lossen? Het gaat om een "leek" op computer gebied en in outlook express werkte dit wel. Als er meerdere accounts op de computer staan wordt het alleen maar ingewikkelder...
@manamana je hebt dus beslist een hotmail of outlook.com account nodig om dit te kunnen? Dat is inderdaad zo. Sommige dinge werken niet meer in andere programma's zoal je gewoon was te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan