Mail naar USB stick overbrengen

Status
Niet open voor verdere reacties.

redcap

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2004
Berichten
96
Gebruik VISTA. Wil mijn mail (295 berichten) overbrengen naar USB stick.
Heb Microsoft Outlook 2007 en 2010.
Hoe kan ik dit veilig doen?
Graag bericht.

Mvrgr.
 

Het zogenaamde 'tooltje' ervoor is een programma met een 'free trial' waar zeer waarschijnlijk - om de backups te kunnen gebruiken - al direct voor moet worden betaald (zie hieronder).
Het 'tooltje' doet niet wat TS vraagt, namelijk het plaatsen van de mail uit outlook naar een usb-stick. KLS-backup maakt een backup van het complete pst-bestand !!
Het 'tooltje' heeft mijn oorspronkelijke pst-bestand beschadigd. Na het progamma te hebben losgelaten op mijn Outlook-gegevensbestand, kon Outlook het oorspronkelijke pst-bestand niet meer openen. Het moest worden hersteld met scanpst.exe.
Het bestand dat door KLS-backup op de stick was gezet - een bestand met de extensie *.PST - kon in outlook later worden geopend, maar er waren geen gegevens zichtbaar, hoewel de omvang van het bestand identiek was aan het oorspronkelijke. Kennelijk was het op de een of andere manier gewijzigd, hoewel ik in het programma had gekozen voor een één-op-één kopie.

Ik heb het programma uiteraard direct weer verwijderd .....
 
Laatst bewerkt:
@Redkap:

Wil je de mails op de stick alleen in Outlook opnieuw kunnen lezen, of moeten ze ook zonder outlook geraadpleegd kunnen worden.

Indien het eerste, dan 'werkt' de link van Crash.
Je kunt feitelijk volstaan met het exporteren van alleen de Postvak-mappen naar een pst-bestand.
Bij het tweede werkt dat niet, want er wordt een pst-bestand op stick gemaakt dat je opnieuw in Outlook moet openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan