mail niet meer openen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

charmedgirltjah

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Berichten
27
Hoi allemaal.. ik vond het erg moeilijk om de goede plek te vinden, want het gaat over een bepaalde website. Ik heb windows vista op mijn laptop staan en met windows vista kon ik gewoon mijn schoolmail openen. Nu is er een update geweest en is internet explorer 8 geinstalleerd en ik kan niet meer op mijn school mail. het is een website waar Novell voor wordt gebruikt geloof ik... in ieder geval kom ik er niet meer in. De website zelf begint met webaccess. (ik weet niet of dit van belang is) Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik wel weer in mijn schoolmail zou kunnen komen? ik denk dat het aan een bepaalde instelling ligt... Bedankt!
 
Ik zou sowieso (ook) de vraag bij de IT-beheerders van je school voorleggen, ik denk dat ze je daar het beste kunnen helpen ;)

Om hier verder te gaan, wat gebeurt er (of juist niet) wanneer je wat precies doet?
 
Ik ben dus bijna klaar met school, dus ik kom jammer genoeg niet meer op school.. alles gaat via de mail. Als ik naar de website ga, dan duurt het erg lang voordat hij geladen is, en als hij geladen is, dan doet de pagina het niet: er staat dat hij de webpagina niet kan weergeven, terwijl ik hem wel kan openen op de laptop van mijn broertje of op mijn computer, en voorheen ook op mijn laptop..
 
Ik zou sowieso je tijdelijke bestanden er eens uitzwieren. Dat doe je via "Extra" >> "Internet-opties" in Internet Explorer.

Daarna doe je dit:

Je sluit Internet Explorer.
Je gaat naar "Start" >> "Uitvoeren" (in XP) of je typt in je zoekbalk bij Start (in Vista) en je typt CMD en je drukt op enter.

In de opdrachtprompt die verschijnt typ je ipconfig /flushdns en je drukt op enter. Er verschijnt een bericht "De DNS omzettingscache is leeggemaakt".

Probeer nu weer op de site te komen.
 
Laatst bewerkt:
Hey allemaal, ik was schijnbaar weer te snel met het plaatsen van een vraag, want ik moest nog wat dingen invullen voordat internet explorer compleet was.. dus hij doet het nu weer! bedankt voor jullie reacties! ik heb namelijk nog wel een computer die het niet doet, en ik zal zeker een poging doen om daar mijn mail te kunnen openen, aangezien ik dat al niet kan vanaf het begin dat we die computer hebben;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan